Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، در این جلسه بهروز دوستی رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان با تسلیت به بازماندگان دانشجویان از دست رفته در حادثه اتوبوس واحد علوم تحقیقات تهران برای مصدومین این حادثه آرزوی شفای عاجل داشت و ابراز امیدواری کرد تا با تدابیر اتخاذ شده و اجرای بخشنامه منسجم اخیر ریاست دانشگاه مبنی بر لزوم اجرای موارد ایمنی در کلیه واحدهای دانشگاهی دیگر شاهد بروز این گونه اتفاقات در کل کشور و علی الخصوص دانشگاه آزاد اسلامی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی و همگرایی کلیه روسای شوراهای تخصصی به عنوان اهرم های اجرایی استان در راستای اجرای دقیق و بی کم و کاست موافقت نامه های برنامه عملیاتی مبتنی بر بودجه سال 1397 و اتخاذ تدابیری برای پیش بینی دقیق تر بودجه سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان عنوان کرد و گفت: که هر گاه کارها برای رضایت خداوند و با خلوص نیت و با جدیت و به صورت کارشناسی پیگیری گردد ثمرات بسیار ارزشمند و مفیدی داشته است.

دوستی استفاده حداکثری و بهینه از منابع موجود در راستای درآمدزایی غیرشهریه ای و کاستن از هزینه ها را دو فاکتور مهم در لحاظ نمودن بودجه سال 98 دانست و افزود: کلیه معاونت ها در هر واحد دانشگاهی باید متناسب با بودجه مصوب سال 1398، برنامه عملیاتی ارائه دهند و اجرای دقیق این برنامه های عملیاتی در قالب موافقت نامه ها با سازمان مرکزی به عنوان یکی از ملاک های اصلی در ارزیابی عملکرد روسا و معاونین واحدها محسوب می گردد و لازم است که اجرای این برنامه های عملیاتی به صورت روزانه و نقطه به نقطه مورد رصد قرار گیرند و هیچ گونه غفلت و کوتاهی قابل قبول نیست.

رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان لرستان در ادامه افزود: ما معتقدیم ظرفیت لازم برای ممانعت از بروز مشکلات مالی در دانشگاه از طرق مختلف وجود دارد تنها کافیست ظرفیتها، استعدادها و توانمندی های خود را از ابعاد مختلف دقیق تر بشناسیم و برای درآمدزایی از طریق آنها برنامه ریزی کنیم.

دوستی بهترین راهکار درآمدزایی دانش بنیان را توسعه کمی و کیفی مراکز رشد و حمایت از ایده های فن آورانه تا طی شدن مراحل رشد و تبدیل به شرکت های دانش بنیان اشتغال آفرین عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفیت آزمایشگاه ها، کارگاه ها، سالن های ورزشی و آموزش های کوتاه مدت برای درآمدزایی بیشتر و کنترل هزینه ها برابر سیاستهای سازمان مرکزی تجمیع و تبدیل به احسن ساختمان ها و کم کردن هزینه های آب، برق، گاز، تلفن و... شد.

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی