Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد، رئیس کل دادگستری مازندران امروز، 17 دی‌ماه در کارگروه مشترک اوقاف، منابع‌طبیعی و راه و شهرسازی مازندران گفت: اوقاف مازندران متولی اصلی موقوفات، موقوفه‌خواران و متجاوزان به عرصه وقف را به دستگاه قضا معرفی، تا برابر قانون با آنها برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: قانون پشتیبان وقف است و بر این اعتقاد هستیم که نباید ذره‌ای از حق و حقوق موقوفات تضییع شود.
رئیس کل دادگستری مازندران با تأکید بر لزوم پیگیری جدی همه نهادها و سازمان‌ها در احیای موقوفات و پرداخت حق و حقوق موقوفات بیان کرد و گفت: وقف یک مسئله شرعی است و هیچ‌کسی حق ندارد نسبت به احقاق حق و حقوق وقف سهل‌انگاری کند.
تقوی‌فرد در پایان بر احیای موقوفات بخش بندپی، موقوفات شیخ‌موسی و بر پرداخت حق و حقوق موقوفات توسط مستأجران تأکید کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری مازندران دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر