Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی هم نمی‌خواهد ظریف برود. البته خیلی‌ها به علت دشمنی با ظریف دل‌شان می‌خواهد او از کابینه برود اما استحکام ماندگاری ظریف در دولت از روحانی بیشتر است چون ۲ سال دیگر دوره ریاست‌جمهوری روحانی تمام می‌شود اما احتمال آن که رئیس‌جمهور آینده از ظریف برای همکاری دعوت کند، خیلی زیاد است.

نامه‌نیوز نوشت: کابینه امروز حسن روحانی با کابینه سال ۹۲ او خیلی تفاوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند که چهره‌های شاخص برای خروج از دولت لحظه‌شماری می‌کنند اما این وضعیت منحصر به دوره ریاست‌جمهوری روحانی است یا آن که دولت‌های گذشته نیز چنین وضعیتی را تجربه کردند؟

محمد غرضی درباره علت تمایل وزرای شاخص برای استعفا از دولت به نامه‌نیوز گفت: آقای ربیعی استیضاح شد. آقای آخوندی قصد استعفا نداشت اما برکنارش کردند. آقای قاضی‌زاده هاشمی نیز که استعفا کرد، من را یاد زمانی می‌اندازد که در دولت بودم. ما چنین کسانی را وزیر قاتل پول می‌نامیدیم. این افراد وقتی دولت دلار و ریال دارد وزیر هستند اما وقتی کفگیر به ته دیگ می‌خورد، صحنه را ترک می‌کنند.

وی درباره استعفای شهیدی، رئیس بنیاد شهید یادآور شد: او از اول هم از عهده این کار برنمی‌آمد و کسی هم حرفش را گوش نمی‌کند اما چون با آقای روحانی رفیق بود، چنین مسئولیتی را عهده‌دار شد. البته خیلی هم موارد طلبکاری از بنیاد شهید مطرح می‌شود و آقای شهیدی هم دستش به جایی بند نیست.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ درباره شایعات استعفای ظریف اظهار کرد: روحانی هم نمی‌خواهد ظریف برود. البته خیلی‌ها به علت دشمنی با ظریف دل‌شان می‌خواهد او از کابینه برود اما استحکام ماندگاری ظریف در دولت از روحانی بیشتر است چون ۲ سال دیگر دوره ریاست‌جمهوری روحانی تمام می‌شود اما احتمال آن که رئیس جمهور آینده از ظریف برای همکاری دعوت کند، خیلی زیاد است.

وی درباره چرایی خروج ژنرال‌ها از دولت حسن روحانی ادامه داد: این وضعیت منحصر به دولت روحانی نیست. دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد هم چنین دورانی را تجربه کردند. وزرایی که اول دوره یک رئیس‌جمهور وارد کابینه شدند اکثرا وسط کار رفتند یا کنار گذاشته شدند. وقوع این حالت در دوره احمدی‌نژاد از همه دوران‌ها بدتر بود.

این فعال سیاسی اظهار کرد: معمولا در دولت اول افراد بدون شناخت از یکدیگر کنار هم قرار می‌گیرند اما بعد از مدتی که با هم کار می‌کنند، انتظاراتشان برآورده نمی‌شود. بنابراین کم‌کم به اختلاف می‌خورند و از هم فاصله می‌گیرند. مثلا بهزاد نبوی که دوست جون جونی با میرحسین موسوی بود یکدفعه میرحسین با او به هم زد و فاصله بین‌شان افتاد.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غرضی روحانی استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری لفظی میان مقامات صهیونیست در جلسه کابینه این رژیم خبر داد.

به گزارش این شبکه صهیونیستی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به دلیل آنچه توقف جنگ در غزه عنوان کرده، خواهان برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم شده است.

بر اساس این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به بن گویر گفته است: نصیحت‌های شما را نمی‌خواهم. ما به زودی وارد رفح خواهیم شد.

از سوی دیگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه جنگ این رژیم از نتانیاهو خواسته است که با توافق مبادله اسرا موافقت کند.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیستی گالانت ضمن تشویق نتانیاهو به امضای توافق مبادله اسرا و آتش‌بسی که روی میز است، به نتانیاهو اعلام کرده این توافق، یک توافق خوب و فرصتی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست است.

کد خبر 6097699

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند