Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم ملی درجام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با یمن در اینستاگرام پستی منتشر کرد.به گزارش بلاغ،کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم ملی درجام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با یمن در اینستاگرام نوشت:

من معتقدم که این بازی یک ماموریت بزرگ برای هر دو تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با هدف ایجاد پل‌های امید، نه پل‌های ترس، به اینجا آمده ایم. این همان چیزی است که بازیکنان برای فردا تمرکز می‌کنند تا سرگرمی، شادی و افتخار برای طرفداران، در یمن و در ایران ایجاد کنند. ما نمی‌توانیم نتیجه بازی را کنترل کنیم، اما می‌توانیم نگرش و تعهدمان را کنترل کنیم.

من همیشه بازیکنانم را برای بازی کردن برای مردم به چالش می‌کشم. مطمئن هستم که هنگام خروج از زمین، بازیکنان می‌دانند هواداران به آن‌ها افتخار می‌کنند. شجاعت و نگرش مثبت، این چیزی است که همیشه برای من مهم است و من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. تعداد زیادی از مردم در خارج از کشور کار می‌کنند و رنج می‌برند و همیشه فوتبال برای تولید سرگرمی و شادی آن‌ها ضروری است.

این همان چیزی است که هر دو تیم فردا برای آن بازی می کنند. اکثر مردم گاهی اوقات معنای فیفا را نمی‌دانند، برای من این انجمن بین المللی خانواده فوتبال است. ما متعلق به یک خانواده ایم. این همان چیزی است که هر دو تیم فردابرای آن بازی می کنند. این مهم است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند

به گزارش تابناک «بچه که نیس، یه وسیله‌اس برای درآمدزایی والدین»، «خب چی میشه؟ یکی دوست داره یه پیج بزنه عکس نوزادی تا بزرگی کودکشو ثبت کنه»، «از جنینی میشه کودک کار اینستاگرامی»، «فک می‌کنم من تنها مادری هستم که به انتخاب پسرم احترام گذاشتم و تا خودش نخواد براش پیج نمیزنم»، «تو کشورهای دیگه کودک تا یه  سنی حق نداره توسط والدین در شبکه مجازی یا لایوها دیده بشه»؛ این‌ها بخشی از پیام‌های مخاطبان در فضای مجازی است که در واکنش به صفحه‌های اینستاگرامی کودک اینفلوئنسرهایی که هنوز متولد نشده‌اند به ثبت رسیده است. 


این درحالیست که رئیس گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی تهران شهرام خرازی‌ها ۱۶ اردیبهشت ماه گفت که «والدین با انتشار عکس جنین در فضای مجازی حقوق مادی و معنوی کودک خود را مورد تجاوز قرار می‌دهند.»

چند سالی است که پای کودکان و حتی نوزادان به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باز شده است. پیشتر خبر دستگیری پدری خبرساز شد که پسر ۶ ساله خود را مجبور به استفاده از الفاظ رکیک در فضای مجازی می‌کرد تا با استفاده از شیرین زبانی کودک، تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی خود را بالا ببرد.
آمار مستند و رسمی از تعداد کودکان  اینستاگرامی موجود نیست، اما مددکاران اجتماعی خبر از رشد تصاعدی این کودکان در فضای مجازی و پایین آمدن روزانه سن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی می‌دهند. به طوری که برخی از نوزادها هنوز متولد نشده هزاران دنبال کننده دارند. 


اغلب این صفحه‌ها در اینستاگرام با تصاویری از تست بارداری و سونوگرافی آغاز به کار می‌کند و حتی فیلم لحظه تولد برخی از آن‌ها نیز در فضای مجازی موجود است.


البته استفاده ابزاری از کودکان در فضای مجازی تنها مختص به ایران نیست. این موضوع در سال‌های گذشته به یکی از دغدغه‌های اصلی حامیان حقوق کودک در دنیا تبدیل شده است. این فعالان علاوه بر مخالفت با ساختن صفحات مجازی به نام کودکان، انتشار تصاویر صورت کودکان در صفحات والدین را نیز ناقص حقوق اولیه و تاثیر گذار بر سلامت روانی کودکان می‌دانند.


آسیه اناری، روان‌شناس بالینی کودکان، می‌گوید که «دنیای امروزی و آینده بر اساس همین ارتباطات شکل می‌گیرد. ما نمی‌توانیم بچه‌ها را از دنیای ارتباط‌های مدرن و تکنولوژی دور کنیم.» والدین با ساختن صفحه اینستاگرام به دنبال آرشیو عکس کودکان‌شان هستند. اتفاقا بعضی از بچه‌ها وقتی بزرگتر می‌شوند از دیدن عکس‌های کودکی خود لذت هم می‌برند. 


اما محمدصادق باطنی، کارشناس شبکه‌های اجتماعی در حوزه کودک، می‌گوید که اینستاگرام جای خوبی برای آرشیو عکس نیست. با انتشار عکس کودک در فضای مجازی « بچه از همان سن کم به تأییدطلبی عادت می‌کند و این تایید را از آدم‌های مجازی دریافت می‌کند و در بزرگسالی که گرفتن تایید سخت‌تر می‌شود، برای اقناع همان بخشی که در شکل‌گرفتنش دخل و تصرفی نداشته، دست به کارهایی می‌زند که باعث آسیب‌های جدی به شخصیت او می‌شود.»
روانشناسان معتقدند که والدین باید به حریم خصوصی فرزندان خود توجه کنند و هر عکسی را منتشر نکنند. علاوه بر این باید قوانین سخت گیرانه‌تری را از جانب شبکه‌های اجتماعی برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی از کودکان تصویب شود.

 

 

فارس

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد