Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:31:06 GMT

تمامی مطالبات پیمانکاران ایلامی پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۶۰۷۵

تمامی مطالبات پیمانکاران ایلامی پرداخت می‌شود

معاون عمرانی استانداری ایلام از پرداخت مطالبات پیمانکاران ایلامی خبر داد. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، احمد کرمی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان ایلام اظهار داشت: تمامی مطالبات پیمانکاران شهرداری ساری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: پیمانکاران بازوان اجرایی دولت در استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی و رشد و توسعه استان ایلام و ایجاد اشتغال در استان هستند و لازم است به مطالبات این عزیزان به موقع پاسخ داده شود.

لزوم رسیدگی به معوقات و مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران45 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران بزرگراه اهر ـ تبریز با اوراق پرداخت شدخرم‌آباد|مطالبات پیمانکاران استان لرستان پرداخت شود

کرمی در ادامه افزود: با رایزنی‌های انجام شده و ملاقات حضوری با وزیر راه و شهرسازی قرار برآن است که مطالبات پیمانکاران طرح‌های عمرانی استان ایلام در نخستین فرصت ممکن پرداخت شود تاپیمانکاران با فراغت خیال و داشتن پشتوانه مالی بتوانند در ادامه پروژ‌ه‌ها کماکان دولت را در استان یاری کنند.

وی تصریح کرد:  پیمانکاران مطمئن باشند که آنان را تنها نخواهیم گذاشت و به هر شکل ممکن به دنبال توانمندسازی پیمانکاران پر تلاش استان هستیم.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: قبل از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

او همچنین ادامه داد: معوقات فروردین سرایداران با حقوق اردیبهشت به حسابشان واریز می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد