Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اعضای ناوگروه صلح و دوستی پاکستان با آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در روز  دوشنبه، ۱۷ دی‌ماه دیدار داشتند. آیت‌الله نعیم‌‌آبادی، نماینده‌ ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در این دیدار گفت: این رفت و آمد‌ها باعث خوشحالی کشور‌های مسلمان، وحدت و عزت جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایران و پاکستان هر دو دارای ارتش قوی و اشتراک دینی، مذهبی و فرهنگی هستند که این تشابهات باعث نزدیکی دو کشور خواهد شد. وی بیان کرد: ارتش نیرومند ایران و پاکستان قادر خواهند بود امنیت منطقه را تأمین کتتد و در این راه نیازی به حضور آمریکا نیست، ما فرزندان اسلام هستیم و برای احیای نام حضرت محمد‌(ص) تلاش می‌کنیم. در ادامه دریادار محمد سالم، فرمانده ناوگروه صلح و دوستی پاکستان گفت: ما بسیار خرسند هستیم که ارتباط صمیمی و دوستانه با ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران داریم و به‌دنبال گسترش و ارتقا این روابط هستیم. دریادار محمد سالم گفت: حضور ما در ایران و شهر بندرعباس با استعداد ۴ یگان شناور به‌منظور اثبات علاقه خود به ایران است و کشور‌های اندکی هستند که ما با آن‌ها این چنین تعاملات و روابط صمیمیمانه‌ای داریم.  وی در پایان گفت: مردم پاکستان نسبت به رهبری ایران آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) نگاه محترمانه‌ای دارند و همچنین از حمایت‌ها و درایت ایشان در حل بحران منطقه کشمیر متشکریم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند