Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@02:44:41 GMT

کامیون با پل عابر تصادف کرد و اوراق شد !+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۶۴۲۹

کامیون با پل عابر تصادف کرد و اوراق شد !+ عکس

حوادث رکنا: برخورد کامیون حامل بار با پایه ی پل عابر در بزرگراه بسیج، مصدومیت راننده را در پی داشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از برخورد خودروی باری و محبوس شدن راننده ی آن داخل اتاقک خودرو، شهروندانی که شاهد ماجرا بودند به سرعت با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران حوالی ساعت ۵ صبح امروز با به صدا درآوردن صدای زنگ ایستگاه ۲۴ آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ روانه ی بزرگراه بسیج به سمت جنوب، تقاطع خیابان ده حقی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد معصوم فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره اظهار داشت: برخورد شدید یک دستگاه کامیون بنز اتاق چوبی حامل الوار در سر پیچ با پایه های پل عابر و تیر چراغ برق باعث در هم پیچیده شدن قسمت جلوی کامیون و گرفتار شدن راننده درون آن شده بود.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با توجه به جاری شدن گازوئیل در سطح جاده و موقعیت خطرناک محل، علائم هشدار دهنده ی ترافیکی را برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی در مسیر قرار دادند و همزمان از نشت گازوئیل جلوگیری کرده و نجات راننده را از میان آهن پاره های خودرو آغاز کردند.

معصوم خاطر نشان کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی پس از خارج کردن راننده ی ۴۰ ساله از کامیون، برای ادامه ی مداوا وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. وی افزود:آتش نشانان با شستشوی سطح خیابان و برقرار کردن ایمنی در تردد خودروهای عبوری و تحویل محل به عوامل انتظامی و راهور عملیات خود را پایان دادند.

بررسی علت این حادثه در دستور کار عوامل راهور منطقه قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! پدرم وقتی من، همسرم و نامادریم را در آن وضیعت دید شوکه شد دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم زنی برای پیدا کردن قاتل دخترش جایزه میلیاردی تعیین کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم فوتبالیست معروف در فرودگاه آمریکا دستگیر شد دردسرهای 21 سال جستجوی دختر ایرانی توسط پدر و مادرش در کمپ های مخوف منافقین دختران دبیرستانی مشهد از این 3 پسر وحشت داشتند / وقتی قرعه شیطانی به دختر 15 ساله افتاد + عکس واکنش مجری زن شبکه خبر به تپق جنجالی‌اش + فیلم انتشار اولین عکس از کفتار تهران / او به دختران رحم نمی کرد +عکس بدون پوشش

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه پل راهور اخبار حوادث بسیج راننده حادثه کامیون پل عکس فیلم مرد زن قتل تهران ساعت دختر من دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است