Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامت روحی و روانی فروشندگان جمعه بازار در خطر است صدای آزار دهنده موتور برق ها و مشتری هایی که فراری می شوند، شهرداری به جای تعطیل کردن به فکر ساماندهی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، کار کردن عار نیست این روزها که شرایط اقتصادی خیلی ها تعریفی ندارد باید صبح تا شب از خانه بیرون بروند با انجام کارهای مختلفی از جمله کارگری و دست فروشی لقمه ای نان حلال به دست بیاورند البته هیچ کاری عار نیست فقط باید حلال باشد، در فصل زمستان هستیم،  در این سرما گاهی افرادی را می بینیم که با صورت قرمز شده از سرما در حال دست فروشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه بازار یاسوج در روزهای تعطیل حسابی شلوغ می شود جمعه که دیگر جای خود دارد، در این بازار روز یاسوج دست فروشان با سن های مختلف و قشرهای مختلف از مرد و زن حضور دارند، پیرمردی که به همراه همسرش در غرفه ای هستند تا آن خانم میان سالی که شوهرش فوت کرده است.

جوانان و نو جوانانی که در حال فروش دستمال کاغذی و اسنک و سمبوسه هستند همه اینها شب ها می خواهند با دست پر به خانه بر گردند بنابراین سلامت این افراد نیز مهم است، با وجود حاشیه های زیادی که این بازار در چند ماه گذشته داشته است نیاز است که یک تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود.

البته تصمیمی که بر ضرر این فروشندگان نباشد، بعد از آتش سوزی چند غرفه از این بازار در چند ماه گذشته برق خیلی از این مغازه ها قطع شده و هنوز متصل نشده اند اما فروشنده ها بیکار ننشسته اند و برای وصل شدن برق از موتور برق استفاده می کنند.

بدون شک اکنون جمعه بازار یاسوج به وضعیت بسیار خطرناک تری تبدیل شده است، هر چند که خیلی از مغازه ها برق دارند اما تعدادی نیز همچنان بدون برق هستند و از موتور برق استفاده می کنند، صدای موتور برق در هر طرف جمعه بازار یاسوج می آیدو هرکس وارد آن می شود با سر درد آنجا را ترک می کند.

 

از طرفی این فروشنده ها باید صدای آن را تا اواخر شب تحمل کنند که  بدون شک سلامت روحی و روانی انها دچار مشکل می شود و آن را به خانواده نیز منتقل می کنند.

وقتی یک دور کامل در جمعه بازار یاسوج بزنید با فروشنده های جوان، مسن و میان سال مواجه می شوید که برخی ها با همسر خود و برخی ها تنها در حال فروشندگی هستند شاید نیاز باشد که یک نظم خاصی در این منطقه ایجاد شود تا زمانی که فکر جدی یا بهتری انجام شود.

انتهای پیام/

                     

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند