Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست مجموعا ۸۰ نفر شرکت کردند. دوره‌ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن‌ماه سال جاری به اتمام می‌رسد. دوره های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه ۹۷ آغاز خواهد شد. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ بازار نظرات - اخبار بازار -

در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست مجموعا 80 نفر شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره‌ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن‌ماه سال جاری به اتمام می‌رسد. دوره های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه 97 آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به وب سایت نکست آکادمی مراجعه کنند.

نکست آکادمی  به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه‌های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت‌های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان 97 تأسیس شد. نکست هدف اصلی خود را انتقال آموزش از فضای نظری به فضای واقعی کسب و کار اعلام کرده بود.

بعد از گذشت چند ماه از فعالیت این آکادمی، علی سالک مدیر اجرایی نکست فعالیت‌های مجموعه تحت نظر خود در این مدت را بازگو کرده است.

مدیر اجرایی نکست با بیان این که فعالیت این مجموعه از آبان 97 با برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ مقدماتی و پیشرفته آغاز شد، گفت: «استقبال از آغاز فعالیت نکست بسیار خوب بود. با توجه به تجربه‌ای که در سال 95 در برگزاری دوره‌های بازاریابی دیجیتال با همکاری برندهای برتر دیجیتال و آموزش کشور داشتیم این بار هم با تیمی منسجم و قوی و با بهره‌گیری از بخشی از مدرسانی که سابقا با آن‌ها همکاری داشتیم و بخشی دیگر با کمک مدرسان جدید و همکاری برندهای برتر حوزه دیجیتال و استارتاپ‌های خوب کشور دوره‌ها را آغاز کردیم. برای دوره مقدماتی تقاضا زیاد بود و دوره دیجیتال مارکتینگ مقدماتی در دو کلاس برگزار شد و یک دوره پیشرفته هم آغاز شد.»

علی سالک ادامه داد: «مجموعا 80 نفر در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست شرکت کردند. دوره‌ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسد. دوره‌های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه 97 آغاز خواهد شد. پیش ثبت نام دوره‌های پیش رو به همراه اطلاعات کامل دوره‌ها نظیر سیلابس، مدرسان و شهریه دوره‌ها در  سایت ایوند  آغاز شده است. در تاریخ 26 دی ماه 97 سمینار معرفی دوره برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای ثبت نام در آن سمینار نیز می‌توانند به ایوند مراجعه کنند و در این سمینار رایگان شرکت کنند.»

سالک با اشاره به همکاری با برندهای بزرگ در حوزه تبلیغات و دیجیتال به عنوان یک اتفاق خوب، گفت: «در حال حاضر پارتنرهای خوبی داریم که می‌توان به مدرسه بازاریابی آو، اخبار رسمی، بادکوبه و پی جی تی اشاره کرد. همچنین قرار شد با همکاری برخی از پارتنرها نظیر دی ان ای یونیون پروژه‌ای در انتهای دوره برای شرکت‌کنندگان تعریف شود و مخاطبان نکست بر روی پروژه واقعی کار کنند و براساس نتایج آن و با تایید منتورهای منتخب دوره، گواهی نهایی به مخاطبان اعطا شود. در انتهای دوره نیز بازدید از آژانس‌های تبلیغاتی و دیجیتال برگزار خواهد شد که می‌تواند منجر به شبکه‌سازی، استخدام شود و به جنبه کاربردی دوره کمک کند.»

مدیر اجرایی نکست گفت: «بازخورد از دوره‌ها بسیار خوب است. هر هفته مدرسان مختلفی با موضوعات گوناگون در نکست حضور پیدا می‌کنند و این موضوع باعث ایجاد دید وسیع مخاطبان به حوزه دیجیتال می‌شود و تجربیات خوبی را برای‌شان رقم می‌زند تا در نهایت خودشان بتوانند مسیرهای جدید را کشف کرده و با خلاقیت و نوآوری اتفاقات جدیدی را در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کنند.»

سالک در تشریح برنامه‌های آینده نکست گفت: «علاوه بر دیجیتال مارکتینگ، در آینده نزدیک به دنبال راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی و مهارتی خود در حوزه استارتاپ و کارگاه‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ هستیم. برنامه‌هایی برای توسعه توانمندی‌های فردی و مدیریتی برای افراد فعال در استارتاپ‌ها داریم.»

سالک گفت: «دوره دیجیتال مارکتینگ جامع نکست شامل دوره مقدماتی و پیشرفته 190 ساعت است که 90 ساعت آن مربوط به دوره مقدماتی بوده و 100 ساعت آن به دوره پیشرفته اختصاص دارد. این دوره جامع در قالب دو مجموعه 3 ماهه برگزار می‌شود و در مجموع 6 ماه به طول می‌انجامد. به همه افراد توصیه می‌کنیم این دوره جامع را به طور کامل شرکت کنند تا بتوانند بهترین تجربه را با بهترین‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.»

شایان ذکر است در دوره اخیر این موسسه، اساتیدی مجرب از جمله مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی، حسین وحدانی، حسین موسوی، میلاد صفایی، فرید اسدی، آرش خسرویان، فرهاد بهشتی، محسن رهگذر، سعید اسدنژاد، محمد عربگری، محمد ابریشمی، زهرا صابری، بابک کاظمی، دکتر موسوی، محسن علوی، علیرضا رنجبر، رامین جابری، رضا میلانی، سجاد بهجتی، غزل شیشوانی، سام کوردبر، محسن رهگذر و شایان شلیله تدریس داشتند.

منبع: اخبار رسمی

انتهای پیام/

R1234/P/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش مهم آموزش در حفظ و توسعه صنایع دستی، گفت: آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری سازی در این حوزه است. - اخبار استانها -

مریم جلالی دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: صنایع دستی علاوه بر آن که می‌تواند منتقل کننده فرهنگ یک منطقه باشد، نقش مهمی نیز در اشتغال‌زایی و تولید ثروت دارد.

وی ادامه داد: لازمه اشتغال‌زایی و تولید ثروت در این حوزه آموزش در جهت بازاریابی و تجاری‌سازی است که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح به آن دست یافت.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اهمیت حفظ و احیای صنایع دستی و آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ و صنایع دستی مناطق خود، تصریح کرد: احیای این صنایع با هدف ایجاد ثروت و معرفی هر چه بیشتر آن از جمله وظایف ما است.

جلالی دهکری ایجاد خانه‌های صنایع دستی را راهکاری در جهت تحقق این موضوع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک بخش خصوصی و ظرفیت‌های مردمی بتوانیم خانه‌های صنایع دستی را ایجاد و توسعه دهیم و آنها را محلی به منظور آموزش، نمایش و عرضه محصولات صنایع دستی تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: نسل جوان با پیوند نسلی می‌تواند دانشی که سینه به سینه در دل اجداد و بزرگان ما وجود دارد را به عرصه دانش، محل تحصیل و آموزش و پرورش منتقل کند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد