Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: براساس مصوبه هیئت وزیران کلیه پوشش بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته از بنیاد شهید منفک و به دستگاه‌های اجرایی محول شد. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از محل سر جمع اعتبارات مصوب و تخصیص اعتبارات ابلاغی به تامین و پرداخت هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران و افراد تحت تکفل آنها اعم از شاغل و بازنشسته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته دستگاه‌ها قرارداد خود را با بیمه تکمیلی بسته‌اند، افزود: بیمه تکمیلی بازنشستگان اداره آموزش و پرورش در دست اقدام بوده و شهرداری و فنی حرفه‌ای از جمله دستگاه‌های بلاتکلیف در این زمینه بوده که خواهشمندیم مشکل این دو دستگاه نیز هرچه زودتر انجام شود.

کاظمی در خصوص پیگیری بیمه تکمیلی جانبازان خاطرنشان کرد: بیمه جانبازان بدون سقف و با تحت پوشش صد درصدی هزینه درمان مقرر شده است.

تقویت روحیه ایثارگری کلید حل مشکلات جامعه استجشنواره تئاتر ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور پایان یافتدیدار روحانی با خانواده ایثارگران ارمنی در آستانه سال 2019 میلادی

وی این جابجایی را نشات گرفته از کمبود اعتبارات مصوب دولت عنوان کرد و افزود: اگر اعتبارات لازم به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یابد قطعا این کار توسط بنیاد شهید انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه 7 هزار جانباز در سطح استان تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: قطعا دستگاه‌های اجرایی به نسبت تعداد کمتری جانباز در مجموعه خود دارند که می‌توانند بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای بیمه بنیاد شهید همه ساله در آذرماه بسته می‌شود، افزود: امیدواریم تا سال آینده با مصوبه هیئت دولت بتوانیم خدمات بهتری را به این عزیزان ارائه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه جانبازان بالای 70 درصد و والدین شهدا و سایر عزیزانی که شاغل نیستند شامل این مصوبه نبوده است، افزود: این عزیزان خدمات بیمه تکمیلی خود را طبق روال قبل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این زمینه در بنیاد شهید استان زنجان تصریح کرد: از همان ابتدای ابلاغ این مصوبه ستادی تشکیل شده و مدام با حوزه‌های مربوطه و دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط بوده و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا درمان این ایثارگران عزیز با مشکل مواجه نشود.

کاظمی با بیان اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بنیاد با بیمه دی بسته شده است، اضافه کرد: بیشترین آمار شاغلین جامعه هدف بنیاد شهید در آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی است که این دو دستگاه قرارداد خود را با بیمه‌های تکمیلی بسته و مشکلی ندارند.

وی در خصوص پیگیری بیمه تکمیلی ایثارگران نیز خاطرنشان کرد: تا آبان ماه بیمه دی هزینه تکمیلی این عزیزان را پرداخت کرده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پیگیری می‌شد که پس از این تاریخ و با مصوبه دولت دستگاه مربوطه موظف است آن را پرداخت کرده و همراه با بنیاد شهید گزارش حاصله را به استانداری ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه به قانون جامع ایثارگری اشاره کرد و گفت: قانون جامع ایثارگری در سال‌های قبل به صورت آزمایشی اجرا می‌شد که از ابتدای سال جاری به همت دولت و مجلس این قانون به صورت عملیاتی اجرا شده که به عنوان سند و نقشه راه بنیاد شهید محسوب می‌شود و می‌توانیم آن را از دستگاه‌ها مطالبه و پیگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید به جامعه ایثارگری توجه داشته و در قبال این عزیزان احساس مسئولیت کنند، از همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌هایی که در اجرای این مصوبه دولت همکاری لازم را داشته، تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان با اشاره به شماره تماس 1616  گفت: این شماره پل ارتباطی بین ایثارگران و بنیاد شهید است که عزیزان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بنیاد شهید مطالبات و درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ز

R41375/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام