Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@21:46:51 GMT

متروکه ترین جزیره در دل مشرق زمین+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۷۲۰۳

متروکه ترین جزیره در دل مشرق زمین+ عکس

رکنا: متروکه ترین جزیره در دل مشرق زمین روستایی زیبا در شانگهای است.

در میان اقیانوس آرام و در شرق شهر شانگهای چین روستای متروکه‌ی بسیار زیبایی وجود دارد. این روستا که با نام Houtouwan شناخته می‌شود بخشی از جزیره‌ای به نام شنگ شان Shengshan است. از سال 1990 میلادی تاکنون این روستا به حال خود رها شده و هیچ کسی در آن زندگی نمی‌کند و فقط گاهی برخی از ماهیگیران به آن سر زده و چند روزی را در این روستا سپری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزگاری این روستا رونق زیادی داشت و در همه‌ی خانه ‌ها، خانواده‌هایی زندگی می‌کردند؛ اما حالا خانه‌های آجری با گیاهان پیچ پوشیده شده‌اند. متروکه شدن و رشد گیاهان در این روستا سبب شده که چشم‌اندازی زیبا پدید بیاید و حالا همین موضوع گردشگران خارجی بسیاری را به سوی این روستای متروکه کشانده است.

چند ماه پیش یک عکاس خوش ذوق به نام یوهانس ایزل Johannes Eisele به این روستای متروکه سر زده و چند تصویر رویایی از آن به ثبت رسانده است؛ ور در رابطه با هریک از تصاویرش هم کمی صحبت کرده و جملاتی را بیان نموده است که در ادامه نگاهی می‌اندازیم به شاهکار این عکاس و نظراتش را از زبان وی می‌خوانیم.

سقف بعضی از خانه‌ها به دلیل بی‌توجهی فروریخته‌اند .در حین عکاسی متوجه شدم که سگی در میان خانه‌های متروکه و گیاهان خودرو مدام پارس می‌کند و من هم او را در قاب تصویرم جا دادم.

 این روستا سرسبز و متروکه است.اوضاع داخل خانه‌ها نشان می دهد اینجا روزی مرکز روستا بود.

دلایلی چون تمایل مردم به تحصیل در شهرهای بزرگتر و سخت بودن حمل مواد غذایی از سایر مناطق چین به اینجا، باعث شد که این روستا کم‌کم جمعیت خود را از دست بدهد اما امید است که در آینده به جاذبه‌ی گردشگری مشهوری تبدیل شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم ناگفته های جدال تکاوران دریایی ایران با آتش‌ سانچی / آب دریا در کنار کشتی می جوشید ! + عکس دردسرهای 21 سال جستجوی دختر ایرانی توسط پدر و مادرش در کمپ های مخوف منافقین دختران دبیرستانی مشهد از این 3 پسر وحشت داشتند / وقتی قرعه شیطانی به دختر 15 ساله افتاد + عکس این قهرمان 11 ساله کار غیر ممکن را ممکن کرد+ عکس تعقیب و گریز مرگبار پلیس مشهد با متهم فراری / آیا این مامور دادگاهی می شود؟ گفتگوی تکاندهنده با 2 قاتل تهرانی که همخانه بودند ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی زمین مواد غذایی عکس شهر ماه عکس فیلم مرد زن تهران قتل ساعت دختر من دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در انبار متروکه در این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا ضربت امروز، ۱۰ اردیبهشت در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت، ماموران کلانتری ۲۵ شریف‌آباد از دپو مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق در انباری متروکه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات پلیسی محل موردنظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این مکان ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: مبارزه جدّی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو سوخت قاچاق از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز