Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فیلمی بتازگی در فضای مجازی منتشر شده که در آن پسر سیرجانی مشغول آزار و ضرب و شتم یک دختر در خانه باغ است.

به گزارش رکنا، محسن نیکورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری) روانه زندان شده است، اظهار داشت: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری نموده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی عنوان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ ۱۴/۱۰/۱۳۹۷ کلیپی مشاهده که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ نموده و اقدام به ضرب و جرح و آزار و اذیت ایشان می‌نماید که متهم کلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی افزود: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتالوی نیز توقیف شد.

با توجه به تصویر استوری اینستاگرام حادثه ای که در فضای منتشر شده نام شخصی که این ویدیو را منتشر کرده مشخص است و تصاویری در این صفحه منتسب به پسر سیرجانی است و صفحه آن در حالت عمومی قرار دارد و هر کسی می تواند آن را تصاویر این پسر را ببیند.

بعضی از تصاویر پسر سیرجانی را در زیر مشاهده می کنید:

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بلایی که کامیار و روزبه بر سر خانم مدیر 30 ساله آوردند / ناگفته های تلخ یک عروس زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم 59 زن و دختر تهرانی از این مرد پلید شکایت کردند + فیلم گفتگو حادثه وحشتناک برای یک هواپیما در فرودگاه آزادى قزوین انتشار اولین عکس از کفتار تهران / او به دختران رحم نمی کرد +عکس بدون پوشش این گرگ زیبا که در کرج فراری بود پیدا شد + عکس اعدام نشدن حمید صفت خواننده معروف در دستان 9 پزشک سرشناس واکنش مجری زن شبکه خبر به تپق جنجالی‌اش + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان فیلم فضای مجازی اینستاگرام پلیس اخبار حوادث فضای مجازی پسر تصاویر آزار دختر تهرانی عکس فیلم مرد زن تهران قتل ساعت دختر من دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کارشناسان سازمان ملل متحد در گزارشی به ابعاد هولناکی از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اشاره کردند.

کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند: روی پیکرهایی که در گورهای دسته‌جمعی دو بیمارستان ناصر و شفا در برهه اخیر پیدا شدند، علائم شکنجه پدیدار شده است. همچنین برخی موارد احتمالیِ زنده‌به‌گورشدن افراد نیز دیده شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: نسبت به گزارش‌های پیاپی از تعرض جنسی و خشونت علیه زنان، دختران و بانوان اسیر نزد نیروهای اسرائیلی ابراز انزجار می‌کنیم.

کارشناسان سازمان ملل متحد بیان کردند: کابینه اسرائیل در موارد پیاپی در اجرای تحقیقات مستقل، سالم و کارآمد در خصوص جنایت‌های اعلام‌شده ناکام بوده و شکست خورده است.

در ادامه این گزارش ذکر شده است: ما نسبت به هدف قراردادن زنان از سوی اسرائیل با چنین حملات وحشیانه، کورکورانه و نامتناسبی، احساس وحشت می‌کنیم.

این کارشناسان تاکید کردند: روزانه بیش از ۱۸۳ زن بدون هرگونه ماده مُسَکنی زایمان می‌کنند. این در حالی است که صدها نوزاد نیز به دلیل کمبود برق برای راه‌اندازی دستگاه انکوباتور نوزاد (دستگاه نگهداری از نوزادان نارس) جان خود را از دست می‌دهند.

کد خبر 6098694

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش