Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمور در اینکه کوتینیو در سال‌های پیش رو کمک شایانی به بارسلونا خواهد کرد، ندارد.

طرفداری - گیلرمو آمور، مدیر روابط عمومی بارسلونا به صحبت درباره نیمکت نشینی‌های فیلیپه کوتینیو در این تیم پرداخت.

کوتینیوی 26 ساله دقیقا یک سال پیش با رقم 160 میلیون یورو - 120+40 - از لیورپول به عنوان گران ترین خرید تاریخ بارسلونا به این باشگاه پیوست اما آمار و ارقام می‌گوید او حداقل در یک سال اخیر انتظارات را به طور کامل برآورده نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو پس از مصدومیتش مقابل اینتر، قافیه را کاملا به دمبله واگذار کرده و در چهار بازی اخیر بارسا در لالیگا، نیمکت نشین بوده است. او مقابل ختافه هم فقط 10 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد تا نگرانی‌ها پیرامون وضعیت او بیشتر شود.

به گزارش espn، گیلرمو آمور، مدیر روابط عمومی بارسا پس از بازی با ختافه به خبرنگاران گفت:

کوتینیو بازیکن بسیار باتجربه‌ای است؛ یکی از بهترین‌های اروپا که آماده است برای 5 یا 90 دقیقه به تیم کمک کند. فیلیپه بازیکنی است که بیشتر به تیم فکر می‌کند تا خودش و هیچ شکی در اینکه او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است، وجود ندارد. کوتینیو همیشه برای بارسا خوب بازی کرده و این قابلیت را دارد تا در همه بازی‌ها در ترکیب قرار بگیرد. بارسا، کوتینیو را خرید چون او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و در آینده چیزهای زیادی به ما می‌بخشد. او هنوز چندین سال دیگر با ما قرارداد دارد و کارهای زیادی برای باشگاه انجام خواهد داد.

تمدید قرارداد والورده؟ ارنستو انسانی استثنایی است. همه در بارسلونا از کار با او خوشحالند. وقتی شما مربی بودید و هستید، مسائل را متفاوت از بقیه می‌بینید و برای تصمیم گیری درباره آینده‌تان باید به همه جوانب آن فکر کنید. شاید او به فرصت بیشتری برای ورانداز کردن مسائل نیاز دارد ولی هیچ تردید و مشکلی با او وجود ندارد. از کسب سه امتیاز در چنین زمین دشواری خیلی خوشحالیم. اولین بازی سال جدید همیشه سخت است به خصوص در خانه تیمی چون ختافه. می‌دانستیم بقیه رقبا امتیاز داده‌اند. رئال مادرید؟ آنها هنوز هم از مدعیان قهرمانی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!