Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@21:51:26 GMT

قضاوت دیدار پیام خراسان و خاتم اردکان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۷۶۵۳

​به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نحوه قضاوت و عملکرد داوران بازی پیام خراسان و خاتم اردکان از هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاههای کشور با حضور داوران اول و دوم بازی، آقای کشفی ناظر  داوری، آقای یگانه مجد نماینده سازمان لیگ، اعضاء کمیته داوران و دبیر سازمان لیگ صبح روز دوشنبه در محل فدراسیون والیبال مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ناظر داوری در مورد شرایط و عملکرد داوران توضیح کاملی دادند و نماینده سازمان لیگ نیز در مورد شرایط محل مسابقه و علل قطع بازی مطالبی را عنوان کردند.

آقایان میرزایی و نویدی نیز خلاصه گزارش در مورد بازی و نقطه نظرات خودشان را در مورد مطالب ناظر داوری و نماینده سازمان لیگ ارائه دادند.

در پایان جلسه و با حضور اعضاء کمیته داوران و ناظر داوری تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال خاتم اردکان پیام خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند