Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@05:06:17 GMT

دسیسه شوم زن رقاص قبل از اجرا لو رفت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۸۵۴۵

دسیسه شوم زن رقاص قبل از اجرا لو رفت+عکس

رکنا: زن رقاص با نقشه شومی که برای مردان تدارک دیده بود خود را دادگاهی کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن زیبایی در فلوریدا به اتهام خرید اسلحه و تهدید به قتل عده ای ناشناس در فضای مجازی دستگیر شد.

مجرم که رقصنده کلوب های شبانه بوده و مردم او را با نام شریک می شناختند در یکی از برنامه های دوستیابی با انتشار یک پیام در فضای مجازی مبنی بر قتل مردانی ناشناس موجب دستگیری خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پلیس، برین 31 ساله اعلام کرد که پس از خریدن یک تفنگ قصد دارد عده ای ناشناس را با شلیک گلوله به قتل برساند و کاربران پس از این که متوجه نیت شوم او شدند در تماس با اداره پلیس او را لو دادند.

مجرم زیبارو که تاکنون چندین بار به اتهام همخوابی های مختلف در مکان های گوناگون و گاهی در ملاعام دستگیر شده بود پس از دستگیری با قرار وثیقه 5000 دلاری از زندان آزاد شد تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد تجاوز و بی آبرویی زن یک کشیش توسط 4 مرد نقابدار! اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس این مرد به مدت 14 سال هر روز از یک زن خواستگاری کرد + عکس این قهرمان 11 ساله کار غیر ممکن را ممکن کرد+ عکس زنی برای پیدا کردن قاتل دخترش جایزه میلیاردی تعیین کرد+ عکس رازهای عجیب یک زن 122 ساله / او 97 سال سیگار می کشید!+عکس تعقیب و گریز مرگبار پلیس مشهد با متهم فراری / آیا این مامور دادگاهی می شود؟ مردم دزد مترو را در مقابل پلیس لخت کردند !+فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی قتل فضای مجازی پلیس زندان اخبار حوادث مردان زن عکس شوم زن زیبا عکس فیلم مرد زن تهران قتل ساعت دختر من دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد