Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: خودروهای فاقد شارژ پلاک در صورت توقف در پارکینگ های حاشیه ای جریمه می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید جهانگیری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: چندسالی است که طرح کارت پارک مکانیزه در پارکینگ‌های حاشیه ای سطح شهر در حال اجراست و به دلیل مزایایی که دارد مورد توجه شهروندان قرار گرفته و رضیات خاطر آنان را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی عنوان کرد: مهمترین مزیت اجرای طرح کارت پارک مکانیزه تقسیم عادلانه فضای پارک حاشیه ای معابر است و در کنار آن می‌توان به کاهش بار ترافیکی معابر به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های این طرح اشاره کرد. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: به منظور استفاده از تکنولوژی در اجرای طرح کارت پارک مکانیزه هم اکنون شرایطی فراهم شده تا مالکان خوردوها با شارژ پلاک خودرو بتوانند از امکانات پارکینگ‌های حاشیه بهره ‌شوند. 

جهانگیری گفت: شهروندان می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف از قبیل مراجعه به سایت www.elitiet.ir مراجعه حضوری به پارکبان و یا نصب نرم افزار همراه پارک که در این سایت هم امکان دسترسی به آن وجود دارد، پلاک خودروهای خود را شارژ کنند. 

وی بیان کرد: براین اساس خودروهایی که پلاک آنها شارژ نداشته باشد، نمی‌توانند از امکانات پارکینگ‌های حاشیه ای استفاده کنند و در صورت پارک در این مکان‌ها جریمه توقف ممنوع توسط پلیس راهور برای آنان صادر می‌شود. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین بیان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شارژ پلاک خودروی خود دقت داشته باشند تا در صورت توقف در پارکینگ‌های حاشیه ای جریمه نشوند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

خاندوزی در این نامه به بذرپاش نوشته است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901032

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی