Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال گردشگری غذا به تشریح پتانسیل غذای ایرانی در جذب گردشگران خارجی پرداخت و گفت: می‌توان با دعوت از افراد مشهور در تست غذا در دنیا هر چه بیشتر غذای ایرانی را به جهان معرفی کنیم. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

حمید سپیدنام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درخصوص پتانسیل غذاهای ایرانی که متاسفانه از منظر گردشگری به آن کمتر پرداخته شده است، اظهار داشت: متاسفانه غذای ایرانی با وجود تنوع و خوشمزگی بسیار جزو آخرین غذاهایی است که توریست‌های دنیا از آن نام می‌برند یعنی گردشگران خارجی در سفر به کشورهای دنیا به دنبال غذاهای چینی، آمریکایی هستند ولی به دنبال غذای ایرانی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به طور مثال و با توجه به اینکه بنده در انگلستان زندگی می‌کردم هر زمان نام غذای ایرانی می‌آمد افراد تصورشان غذای عراقی می‌آمد و این در حالی است که غذای ایرانی از بهترین غذاهای دنیا است ولی در معرفی آن به دنیا ضعیف عمل شده است.

سپیدنام معروف به "مستر تیستر" درخصوص راهکار برون رفت از این مسئله عنوان کرد: یکی از زمینه‌ها -کمک گرفتن از فضای مجازی است و می‌توان با دعوت از افراد مشهور در تست غذا در دنیا هر چه بیشتر غذای ایرانی را به جهان معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: بنده در حدود 5 سال است که پیشنهاد دادم تا افراد مشهور و جهانی در زمینه تست غذا را به ایران دعوت کنیم.

سپیدنام خاطرنشان کرد: بنابراین هر کدام از ما در ایران مسؤل هستیم تا در حوزه گردشگری غذا بتوانیم غذای کشورمان را به توریست‌ها معرفی کنیم.

مردم باید در زمان چالش‌های اقتصادی سفر ارزان بروند/ دولت مسافرت را در بسته خانوار بگنجاندچرا ایران نباید مقصد ارزان سفر معرفی شود/ چگونگی درآمدزایی از گردشگران خارجیصحنه‌های جنگ مار و لک لک که دیگر تهرانی‌ها نمی‌بینند/ ماجرای جغد تنهای میدان مشق

انتهای پیام/

R1014143/P/S2,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گردشگری سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو