Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توجه به آخرین ابلاغیه از فرماندهی کل سپاه و فرمانده بسیج مستضعفین اجلاسیه اصلی کنگره شهدای استان از اردیبهشت ماه به مهر ماه سال آینده انتقال یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی روز دوشنبه در نشست خبری اولین اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در راستای کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان  ضمن بیان اینکه در برنامه‌های فرهنگی هرچه اعتبار بیشتر دریافت شود این برنامه‌ها نیز پربارتر خواهد بود گفت: در بسیاری از برنامه‌های کنگره از کمک‌های خیرین و مردم استفاده‌شده است و با توجه به تأکیدات مسئولین بالادستی نهایت صرفه‌جویی در برگزاری این کنگره و اجلاسیه های آن در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستگاه‌های مربوطه نیز از هیچ کمکی کوتاهی نکرده‌اند.

کریمی هجمه‌های اخیر به برخی از فرماندهان دفاع مقدس را ناجوانمردانه دانست و ادامه داد: برخی از رسانه‌ها سعی دارند فرماندهان دفاع مقدس و عملیات غرورآفرین کشور در دفاع مقدس را زیر سؤال ببرند که قصد داریم با برگزاری برنامه‌هایی نقش فرماندهان و عملیات در دفاع مقدس را بازخوانی کنیم.

اجلاسیه نهایی کنگره شهدای استان در مهرماه برگزار می‌شود

وی به کنگره شهدای استان مرکزی پرداخت و عنوان کرد: با توجه به آخرین ابلاغیه از فرماندهی کل سپاه و فرمانده بسیج مستضعفین اجلاسیه اصلی کنگره شهدای استان از اردیبهشت‌ماه به مهرماه سال آینده انتقال یافت که بر همین اساس فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های باقی‌مانده و ایجاد فضای دفاع مقدس در استان داریم.

مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن اشاره به اینکه این کنگره از ۹ اجلاسیه تشکیل‌شده است تصریح کرد: مقررشده است که هرماه یک اجلاسیه داشته باشیم که اولین اجلاسیه آن در روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه به مناسبت سالروز عملیات کربلای ۵ و با محوریت سنگر سازان بی سنگر در شهرستان فراهان برگزار می‌شود. و همچنین اجلاسیه دوم روز ۱۷ بهمن‌ماه با محوریت کارگری در ساوه و اجلاسیه بانوان اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در دلیجان در راستای این کنگره خبر داد و ضمن اشاره به پراکندگی در اجرای برنامه‌ها در تمام دستگاه‌های استان اظهار کرد: هدف برگزاری اجلاسیه در شهرستان‌های مختلف استان استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود است.

کریمی برگزاری اجلاسیه های فرهنگیان، دانشجویان، نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس و ورزشکاران و همچنین تهیه فرهنگ‌نامه شهدای استان در ۲۵ جلد، راه‌اندازی سایت شهود با کلیه اطلاعات مربوط به شهدای استان، سرکشی به خانواده شهدا، نام‌گذاری تعدادی از اماکن در سطح استان بنام شهدا، ساخت نزدیک به ۱۲۰ المان در سطح استان، گنجینه شهدا، آماده‌سازی پارک موزه شهدای استان و جمع‌آوری نقش دستگاه‌های دولتی در دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های زیرمجموعه این کنگره دانست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:

برگزاری اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر ۱۹ دی‌ماه در فراهان

مجید آنجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در بخشی از این نشست ضمن بیان اینکه با ابلاغی از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی برگزاری اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر بر عهده جهاد کشاورزی گذاشته شد گفت: در همین راستا بر اساس تکلیف کمیته‌هایی ایجاد شد و طبق جمع‌بندی انجام‌شده در این کمیته‌ها مقرر شد اجلاسیه ها در نقاط مختلف استان برگزار شود که در همین راستا محل برگزاری اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر شهرستان فراهان خواهد بود.

آنجفی فلسفه انتخاب فراهان برای این اجلاسیه را زاده فراهان بودن شهید شاخص حاج اسدالله هاشمی دانست و همچنین هم‌زمانی این اجلاسیه با سالروز شهادت امیرکبیر به‌عنوان یکی از بزرگان خطه فراهان را دیگر دلیل این انتخاب عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به استقبال قابل‌تقدیر مردم و مسئولین شهرستان فراهان برای برگزاری این برنامه بیان کرد: بخش عمده‌ای از هزینه‌های کنگره و اجلاسیه های پیرامون با تکیه‌بر کمک‌های مردمی و خیرین انجام‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی زمان برگزاری اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر را چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ اعلام کرد و افزود: حجت‌الاسلام تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سردار رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مهمانان و سخنرانان ویژه این مراسم هستند.

وی رونمایی از گنجینه‌های شهدای جهادگر، تجلیل از خانواده‌های ۷۶ شهید جهاد، نام‌گذاری پل فراهان بنام شهید هاشمی، رونمایی از سه عنوان کتاب بر اساس عملکرد سنگر سازان بی سنگر بنام‌های قاب خاطره، پشت خاک‌ریز و روایت ایثار، رونمایی از تمبر یادبود شهید هاشمی، آماده‌سازی دو مستند با محوریت شهید هاشمی و امام و جهاد و برگزاری نمایشگاهی از توانمندی‌های شهرستان فراهان و ماشین‌آلات رزمی و مهندسی جهاد در حاشیه این برنامه را از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه نامید.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین روشنک در گفتگو با سایت سازمان لیگ در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهرسیرجان به فینال صعود کنند در آنصورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی درمورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر وجام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد