Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رفت؛ ستاره‌ای خریداری نشد تا چشم همه به ساق‌های بنزما و بیل باشد. حال آنکه اولی مدت‌ها است گل زدن را فراموش کرده و دومی مدام در حال ریکاوری است. مادرید حداقل در خط حمله اوضاعش بحرانی است و نیازمند تزریق یک خون تازه. این بار نه امثال ماریانو که یکی از بهترین مهاجمان دنیا.

طرفداری - رئال مادرید در فصل جاری به شدت از نبود یک گلزن تمام عیار رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش AS، رئال مادرید دیگر ابرقدرتی که حریفان را له می‌کرد، نیست. در واقع اوضاع به گونه‌ای است که گل زنی برای این تیم به یک معضل تبدیل شده است. آمار می‌گوید کهکشانی‌ها در پایان هفته هجدهم لالیگا تنها 26 گل به ثمر رسانده‌اند. آماری که از فصل 1993/94 تاکنون سابقه نداشته است. به نوعی اکنون در رئال مادرید قحطی گل به چشم می‌خورد. در چنین شرایطی نگاه تماشاگران به جایگاه ویژه برنابئو است و فکرها در تورین پیش کریستیانو.

با رونالدو به گواه آمار رئال مادرید به طور میانگین در طول هر 9 فصل، تا پایان هفته هجدهم لالیگا 48 گل زده بود. اکنون که کریستیانو در سری آ به گلزنی‌هایش ادامه می‌دهد و 14 گل برای یوونتوس شکست ناپذیر زده، در رئال مادرید کریم بنزما تنها 7 گل در لیگ زده و در رقابت برای کسب جایزه آقای گلی، 10 مهاجم را بالاتر از خودش می‌بیند. به عبارت دیگر زوج مسی-سوارز به تنهایی دو گل از رئال مادرید در لالیگای این فصل بیشتر گل زده است!

فقر گلزنی سفیدپوشان البته به لالیگا هم ختم نمی‌شود. آمار می گوید این تیم در 22 بازی اخیر، 7 بار از باز کردن دروازه حریف عاجز بوده است در حالی که یک سال پیش این تیم رکورد 73 بازی متوالی همراه با گلزنی را به ثبت رسانده بود. آمار به خوبی اضطراب و عدم اطمینان کافی موجود در تیم را نشان می‌دهد. رئال مادرید برای گلزنی به 11 شوت در هر بازی نیاز دارد. دو سال پیش وقتی زیدان روی نیمکت بود - و البته کریستیانو در زمین - 6 شوت برای رسیدن به گل کافی بود.

سولاری پس از شکست مقابل سوسیداد گفت در فوتبال گل‌ها سرنوشت را رقم می‌زنند و حال آنکه خودش هم چندان بی تقصیر نیست. اگر دو برد راحت رئال مادرید مقابل ملیا در کوپا دل ری و بازی با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا را کنار بگذاریم، تیم سولاری میانگین 1.5 گل در هر بازی لالیگایی را به ثبت رسانده که تفاوتی با آمار لوپتگی - 1.4 گل در هر بازی - ندارد. وینیسیوس روز گذشته درخشید ولی در 23 روز باقی مانده از نقل و انتقالات زمستانی شاید جذب یک مهاجم گلزن بیشتر از هر زمان دیگری ضروری باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم