Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:24:23 GMT

خط ریلی تهران- جنوب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۷۹۲۳۱

خط ریلی تهران- جنوب بازگشایی شد

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: مسیر ریلی تهران-جنوبپس از 26 ساعت بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رحمت رحمت نژاد در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: با تلاش عوامل و پرسنل خدوم راه آهن لرستان طی ۲۶ ساعت گذشته، عملیات بازسازی خط ریلی لرستان به پایان رسید.

 

وی افزود: با توجه به پایان عملیات بازسازی خطوط ریلی از ناحیه لرستان و رفع انسداد دو روزه، تردد قطارها به حالت عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه آهن لرستان عنوان کرد: مقدار بازسازی انجام شده طی این مسدودی هزار و۳۰ متر و عملیات در بلاک ایستگاه قارون به بیشه انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران شمال بازگشایی شد

ایسنا/مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی صفایی درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد