Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، علی انصاری رئیس هیئت مدیره بنیاد خیریه و نیکوکاری تات، صبح امروز 17 دیماه، با اعلام این مطلب، در جمع مدیران و اعضای ستاد برگزاری "همایش مردمی پیشگیری و کنترل سرطان"، گفت: بنده با پیشنهاد آقای پروفسور محمد اسماعیل اکبری رئیس مرکز تحقیقات سرطان ایران که مدیر مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه 22 هستند، در لحظه اول موافقت کردم و معتقدم کمک به پیشگیری از بیماری سرطان که افسار گسیخته پر تعداد میشود، نجات جان انسانهاست و با هیچ معیار مادی، قابل سنجش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گسترش سرطانهای مختلف بنابر آمار رسمی، بر نگرانیها می افزاید و وظیفه همگان بویژه نیکوکاران است که در حد امکان، به عرصه آگاهسازی مردم، کاهش رشد و کمک به درمان بیماران، وارد شوند.

انصاری با خداپسندانه تلقی کردن و انسان دوستانه خواندن حرکت مردمی پیشگیری از سرطان و اعلام تقبل هزینه های برگزاری این همایش مرتبط با هفته ای به همین نام در مرکز جامع کنترل سرطان ایران در منطقه 22 که بزرگترین مرکز مطالعات، تحقیقات و پیشگیری از سرطان است، اظهار امیدواری کرد حضور شفا یافتگان بیماری سرطان و دعای آنان، فصلی نیک و اقدام خداپسندانه ای در آستانه آغاز به کار مجموعه ایرانمال باشد.

پیش از سخنان وی، دکتر قاسم اکبری دبیر ستاد برگزاری همایش هفته پیشگیری و کنترل سرطان، گزارشی از مردمی سازی پویش پیشگیری و برنامه های این هفته ارایه و اعلام کرد: نگاه علمی، تلفیق روانشناسی و افزایش اطلاعات مردم درباره سرطان با روش هایی همچون ارایه کتاب و تجارب غلبه بر این بیماری بوسیله شفا یافتگان، از تمایزهای برنامه امسال این هفته خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خانواده درمان روانشناسی سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی

دریافت 32 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم بجنورد در حمایت از فراجا در اجرای طرح نور تجمع حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6099843

دیگر خبرها

  • انتشار بیانیه توسط شرکت‌کنندگان در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ایران  
  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • بیانیه شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای ایران
  • شرکت‌کنندگان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بیانیه دادند
  • استفاده از ظرفیت‌های همیاران طبیعت در مدیریت شرایط بحرانی
  • جزئیات برگزاری هفته نجوم اعلام شد
  • هلال احمر ایران ۱۰۲ ساله شد
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده