Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@17:36:17 GMT

کتاب جزیره ی مجنون آماده چاپ شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۰۰۰۱

کتاب جزیره ی مجنون آماده چاپ شد

عیسی صادقی نویسنده کتاب جزیره ی مجنون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در باره این کتاب گفت : کتاب جزیره ی مجنون شرح زندگی نامه 22 شهید گرانقدر میهن است که در محاصره ی غافلگیر کننده ی دشمن دراین جزیره درنبردی رویارویی با دشمن به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد : جذابیت این کتاب این است که فضاسازی بسیارزیادی برذهن ودرک مخاطب ازآن دوران را به وجود می آورد و باعث شناخت بیشتر مخاطب برفداکاری و جانفشانی و استقامت شهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نویسنده کتاب جزیره ی مجنون ، این کتاب بر اساس زندگی نامه ی شهدا است و خصوصیات نوع شهادت ، رفتار و اخلاق و سمت در دوران دفاع مقدس را نشان می دهد همچنین در این کتاب برخی ازعملیات مهم به تصویرکشیده و نوشته شده است که مهم ترین این عملیات (خیبر) بوده است.

 این کتاب نوشته عیسی صادقی و به تصویرگری امیر صادقی وروایت مجتبی صادقی و حسین صادقی و به تنظیم کسرا محمدی قرار است به زودی به چاپ برسد،همچنین این کتاب قرار است درنمایشگاه بزرگ انقلاب اسلامی در دهه فجر در اصفهان رونمایی شود.

 انتهای پیام/م

کتابی روشنگرهویت ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها و تعداد کتاب‌های موجود خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و… خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 750349

دیگر خبرها

  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران