Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:39:06 GMT

200 اثر به بخش عکس اولین هفته قرآن و عترت ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۰۲۷۲

200 اثر به بخش عکس اولین هفته قرآن و عترت ارسال شد

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه گفت: 200 اثر به دبیرخانه بخش عکاسی اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان ارسال شده است.

علی فیض عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بالغ بر یک هزار اثر در بخش های مختلف به اولین هفته قرآن و عترت در استان ارسال شده است گفت: دبیرخانه بخش عکس این مسابقات در شهرستان سرخه فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سرود، تواشیح و ابتهال، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، پوستر، نقاشی، عکس، داستان کوتاه، آثار مکتوب و پایان نامه، رسانه های دیجیتال و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، تعزیه و فیلم کوتاه از جمله رشته های اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
فیض خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار بخش عکس روز گذشته بود که 200 اثر با موضوع قرآن و عترت به این دبیرخانه ارسال شده و هم اکنون در مرحله داوری هستند.
مسئول دبیرخانه بخش عکس اولین هفته قرآن و عترت استان گفت: پس از داوری و بررسی آثار ارسال شده طی دو روز آینده، نفرات برتر مشخص و آثار منتخب برای نمایشگاهی با همین عنوان در استان، ارسال می شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه قرآن و عترت در سه گالری مجتمع فرهنگی کومش از 22 دی آغاز به کار می کند و مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار هنرمندان رشته های مختلف استان با عنوان قرآن و عترت 29 دی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می شود.
7356م/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي عكس جشنواره قرآن سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن