Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:04:49 GMT

طرح آموزشی ساعتی با محیط بان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۰۲۸۴

طرح آموزشی ساعتی با محیط بان اجرا شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح آموزشی ساعتی با محیط بان در مدارس شهرستان‌های بروجن و اردل خبر داد.   وی گفت: در این طرح، محیط بانان با حضور در مدارس دخترانه الهیه و پسرانه برکت بروجن و مدرسه شبانه روزی سرخون اردل، دانش‌آموزان و معلمان را با اصول و اهمیت حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند، و وظایف و نقش محیط‎بانان در طبیعت آشنا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی افزود: آشنایی با وظایف محیط بانان و احترام به آن‌ها، آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ‎سازی برای جلب مشارکت و ایجاد حس مسئولیت در دانش‌آموزان برای حفاظت از محیط زیست متناسب با اقلیم منطقه، انتقال پیام‌های زیست محیطی از طریق دانش آموزان به خانواده‌ها، و آموزش تجارب کاربردی محیط بانان به دانش‌آموزان، از اهداف اجرای این طرح است.   به گفته وی؛ این برنامه ظرف هفته جاری در کوهرنگ و پس از آن در دیگر شهرستان های چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
انتهای پیام/ن آموزش و فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست