Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی کره‌ای ویتنام می‌گوید بازیکنانش به لحاظ فیزیکی خسته‌اند، اما با این حال به دنبال ارائه بهترین عملکرد مقابل عراق هستند. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانگ سئو پارک در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) با عراق در چارچوب هفته اول از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: بازی سختی خواهد بود چون عراق تیم واقعاً قدرتمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی نمی‌داند نتیجه این بازی چه خواهد بود، ما سعی می‌کنیم با ارائه بهترین عملکردمان بهترین نتیجه را از این بازی کسب کنیم.

سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام اظهار داشت: اوایل سال گذشته میلادی در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق بودیم و به عنوان نایب‌قهرمانی رسیدیم، این در حالی است که در بازی‌های آسیایی 2018 نیز در اندونزی موفق عمل کردیم - عنوان چهارمی - و در مسابقات آسیای جنوب شرقی 2018 نیز به قهرمانی رسیدیم. همین موفقیت‌ها اعتماد به نفس ما را بالا برده و در کنارش انتظارات هواداران نیز بالا رفته است. به این موضوع واقف هستیم و زمان لازم برای آماده‌سازی این مسابقات را داشتیم.

آغاز «اِستیک خوری» کی‌روش و شاگردانش در جام ملت‌ها/ ورود ایران به جام با هدف عبور از ژاپن

پارک خاطرنشان کرد: بازیکنان ما واقعاً خسته هستند و بسیاری از بازیکنان‌مان پس از فصل طولانی که در لیگ ویتنام داشتند، اکنون به لحاظ فیزیکی خسته‌اند و نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اهالی این منطقه می گویند سال گذشته هم خسارت سیل به مسئولان اطلاع رسانی شد اما نتیجه ای نگرفتند و در اثر سیلاب های چند روز گذشته جایگاه های نگهداری دام ها خسارت دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)