Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایند ایمن‌سازی معابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل در مرحله نخست آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی؛ پس از بررسی‌های کارشناسی توسط مدیریت امور عمران و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کارشناسان پلیس راهور و متخصصان ایمنی معابر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، فرایند ایمن‌سازی معابر واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل در مرحله نخست آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با بازنگری معابر تردد وسایل نقلیه در واحد علوم و تحقیقات، با توجه به شیب، تعداد قوس‌ها و ترکیب تردد خودرو‌های سبک و سنگین در این واحد دانشگاهی، ایمن‌سازی معابر آن به طول دو هزار و ۲۰۰ متر به صورت ترکیبی از گاردریل و دیواره بتنی تعیین و آغاز شد.

در مرحله نخست برای ایمن‌سازی معابر اقدام به نصب گاردریل شده است. در مرحله دوم با توجه به شرایط اقلیمی واحد علوم و تحقیقات، دیواره‌های بتنی مسلح ریشه‌دار یا سازه‌های بتنی پیش‌ساخته با فاصله ۴۰ سانتی‌متری از گاردریل اجرا خواهد شد.

در این طرح از گاردریلی که انعطاف پذیر است برای کنترل خسارات خودرو‌های سبک و از دیواره بتنی برای کنترل و به حداقل رساندن خسارات وارده بر خودرو‌های سنگین استفاده می‌شود.

از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای ایمن‌سازی سایت واحد علوم و تحقیقات می‌توان به افزایش علائم راهنمایی و رانندگی، نصب چراغ راهنمایی و هشدار، ترمیم روکش آسفالت، نصب دوربین کنترل سرعت و افزایش تعداد سرعت‌گیر‌ها اشاره کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گاردریل ایمن دانشگاه علوم تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد