Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه بیرجند دیدن کرد.

وی در این نمایشگاه از طرح‌هایی از جمله آبیار که مکمل آب آبیاری کشاورزی بود دیدن کرد.

از جمله ویژگی‌های این طرح کاهش مصرف آب آبیاری به میزان ۱۵ تا ۶۰ درصد، افزایش رشد قوای گیاه، ایجاد و افزایش مقاومت به تنش خشکسالی و شوری و همچنین کاهش هزینه‌های آبیاری و تولید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاری همچنین از شبیه ساز آرایه خورشیدی نیز دیدن کرد، توان نامی ۵ کیلو وات، ولتاژ و جریان فتوولتاییک با ریپل بسیار پایین، کنترل تمام دیجیتال و دینامیک سریع از ویژگی‌های آن بود.

به گفته سازنده آن به دلیل نمونه آزمایشگاهی این طرح در نمایشگاه تهران فروش نداشته است.

همچنین ماشین برداشت زعفران نیز یکی دیگر از این طرح‌ها بود که به نقل از سازنده آن گل‌های با ارتفاع پایین را نچیده و بهداشت گالری را نیز رعایت می‌کند.

وی قیمت این محصول را ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/غ

معاون رئیس جمهور از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دانشگاه بیرجند دیدن کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رییس جمهور اخبار دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفت: «اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد.»

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود «نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.»

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

شامگاه ششم فوریه اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و تمیم بن حمد آل الثانی امیر قطر از پذیرش آتش‌بس و اعلام پاسخ خود به قاهره و دوحه خبر داد.

پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس بازیگران میانجی، منابع اسرائیلی مدعی شدند «عملیات نظامی در رفح حمله گسترده نبوده و صرفاً عملیاتی محدود» است.

پیش از این مصر، برزیل و ونزوئلا نیز آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به شهر رفح را محکوم کردند.

کد خبر 6099544

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود