Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - رئيس اداره مکانيزاسيون سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجانشرقي گفت: در سالجاري 590 ميليارد ريال تسهيلات اعتباري از محل خط اعتباري مکانيزاسيون به کشاورزان استان پرداخت شد و کشاورزان نسبت به خريد 761 دستگاه تراکتور و 10 دستگاه کمباين اقدام کردند.

محسن قهرمان نژاد روز دوشنبه درحاشيه پلاک گذاري تراکتور در شهرستان هريس با اشاره به اينکه ضريب مکانيزاسيون استان در زمان حاضر 1/82 اسب بخار بر هکتار و بالاتر از ميانگين کشوري است، گفت: سعي ما با افزايش توزيع تراکتور به کشاورزان از محل خط اعتباري مکانيزاسيون افزايش اين ضريب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يکي از معضلات در امر توزيع سوخت ماشين آلات کشاورزي را، نبود سندمالکيت و عدم پلاک گذاري ادوات کشاورزي دانست و گفت: با توجه به هماهنگي انجام شده همه ماشين آلات کشاورزي بايد حداکثر تا پايان اسفند ماه سال جاري پلاک گذاري شوند در غير اين صورت سوخت به آنها تعلق نخواهد گرفت.
وي افزود: اجراي طرح شماره گذاري ماشين آلات کشاورزي و تراکتور هاي استان بر طبق مصوبات جلسه ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام مي شود.
قهرمان نژاد گفت: تمامي مالکين و صاحبان ادوات و ماشين هاي کشاورزي بدون پلاک حداکثر تا پايان اسفند ماه سالجاري بايد نسبت به انجام پلاک گذاري اقدام کنند و از اولسال 1398 هيچگونه سوخت مايع به ماشينهاي کشاورزي فاقد پلاک ارائه نخواهد شد.
وي با اعلام اينکه در استان آذربايجانشرقي بيش از 9 هزار دستگاه تراکتور زير 25سال مشمول شماره گذاري هستند، گفت: از ابتداي اجراي طرح پلاک گذاري در استان، 7 هزار دستگاه تراکتور با سن زير25 سال شماره گذاري شده است .
وي از کشاورزان و صاحبان ماشين آلات کشاورزي استان آذربايجانشرقي خواست: در سريعترين زمان با مراجعه به مديريت جهادکشاورزي شهرستان هاي خود، نسبت به تشکيل پرونده و شماره گذاري تراکتورها و کمباين اقدام کنند.
امروز در شهرستان هريس 40 دستگاه تراکتور پلاک گذاري شد.
شهرستان هريس با حدود 70هزار نفر جمعيت در 70 کيلومتري تبريز، مرکز آذربايجان شرقي قرار دارد.
7227/3071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود