Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی از تصمیم سسک فابرگاس برای ترک این تیم حمایت کرد و همچنین امیدوار است تا کالوم هادسون اودوی را در تیمش حفظ کند.

طرفداری- سه شنبه شب تیم های تاتنهام و چلسی در چارچوب مرحله نیمه نهایی کارابائو کاپ به مصاف یکدیگر می روند. به گزارش گل بین الملل، مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تاتنهام در خصوص مسائلی چون جدایی سسک فابرگاس و احتمال انتقال هادسون اودوی به بایرن مونیخ صحبت کرد:

در مورد مسئله فابرگاس، من فقط می توانم نظر خودم را بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم باشگاه را در این مورد نمی دانم اما به نظر من، فابرگاس باید برود. در چلسی قانونی وجود دارد که تمدید قرارداد بازیکنان بالای 30 سال به صورت یک ساله صورت می گیرد. نمی خواهم بازیکنی با اهمیت سسک، ناراحت باشد. اگر سسک باشگاه را ترک کند، البته که به جذب یک جانشین نیاز خواهیم داشت. از نظر تعداد هافبک ها، فکر می کنم که اکنون کمی مشکل داریم زیرا لوفتوس چیک مصدوم است. فارغ از این که شرایط بحرانی شود یا خیر، ما بدون فابرگاس فقط پنج هافبک در تیم خود داریم. 

ساری در پاسخ به این پرسش که آیا انتقال کالوم هادسون اودوی به بایرن مونیخ خوب خواهد بود یا خیر، گفت:

فکر نمی کنم انتقال هادسون اودوی به بایرن مونیخ برای او چندان خوب باشد زیرا کالوم، یک بازیکن بسیار جوان و انگلیسی است. او بازیکنی آینده دار است و فکر می کنم آینده درخشانی در چلسی خواهد داشت. فکر می کنم بهتر است که هادسون اودوی در چلسی بماند. به نظر من، هادسون اودوی بازیکن مهمی برای چلسی است. در بازی قبلی، او بسیار خوب بازی کرد. از هادسون اودوی راضی هستم اما نمی دانم که شرایط باشگاه در قبال او چگونه است. در مورد احتمال جدایی او، باید بگویم که من مسئول نقل و انتقالات باشگاه نیستم و نمی خواهم با بازیکنی در خصوص مسائلی که به من ارتباطی ندارد، صحبت کنم.

وی در پایان در خصوص شرایط گری کیهیل گفت:

در حال حاضر، می خواهم شرایط او را بدانم که می خواهد بماند یا این که برود. باید در این خصوص صبر کنیم. اگر کیهیل برود، نیازی به خرید جانشین نخواهیم داشت زیرا اتان آمپادو را در تیم داریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس

جنگ ستارگان در سراسر جهان طرفداران پرشماری دارد.

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی جنگ ستارگان یک طرح گرافیکی منتشر کرد.

هر ساله 4 می (15 اردیبهشت) به عنوان روز جهانی جنگ ستارگان (استار وارز) شناخته می‌شود. جنگ ستارگان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینماست که از بدو ورودش به سینما در سال 1977، نظر خیلی از مخاطبان و منتقدان را به شدت به خود جلب کرد. تا کنون 9 فیلم اصلی در قالب 3 سه‌گانه از جنگ ستارگان منتشر شده و در مجموع 8/5 میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌است. باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک طرح گرافیکی جالب به روز جهانی جنگ ستارگان واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس