Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@11:33:16 GMT

رئال و بدترین آمار گلزنی در 25 سال اخیر

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۰۷۶۳

رئال و بدترین آمار گلزنی در 25 سال اخیر

از فصل 94-93 تا به امروز سابقه نداشته است که رئال پس از گذشت 18 هفته بیشتر از 26 گل به ثمر نرسانده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال از تیمی که در هر بازی وحشت به تن رقبا می انداخت و متوسط سه گل در هر بازی را به ثبت می رساند، تبدیل به تیمی معمولی در خط تهاجمی شده است. کهکشانی ها شب گذشته در خانه، بازی را به سوسیداد با دو گل واگذار کردند و موفق به زدن گل هم نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 شوت به دروازه بدون اینکه حتی یکی وارد دروازه شود.

مودریچ پس از بازی گفت که در گلزنی مشکل داریم و راموس هم اعتراف کرد که گاهی تیر دروازه حریفان و گاهی مشکل در خلق موقعیت باعث افت امار گلزنی شده است.

 

 

 

 

رئال در 9 فصل حضور رونالدو تا پایان هفته 18 حداقل 48 گل به ثمر می رساند اما در فصل جاری امار ضعیف 26 گل را به ثبت رسانده است که در 25 سال اخیر بی سابقه است. بارسا تقریبا دو برابر رئال گلزنی کرده است(50).

بهترین گلزن رئال در لالیگا بنزما با 7 گل زده است؛ در حالی که 9 گل با مسی فاصله دارد و 9 مهاجم دیگر نیز آماری بهتر از او دارند.

 

 

کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید کریم بنزما یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی رئال مادرید کریم بنزما یوونتوس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است