Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره جنوبی جام ملت های آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

طرفداری- در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا دو تیم کره جنوبی و فیلیپین به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 کره به پایان رسید.

 

ورزشگاه آل مکتوم

ترکیب دو تیم

گزارش بازی

کره جنوبی و فلیپین در حالی به مصاف هم می رفتند که ساعتی پیش در همین گروه چین و قرقیزستان به مصاف هم رفته بودند و چین با نتیجه 2 بر 1 قرقیزها را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی بدون سون، ستاره اول تیمش در این بازی حاضر شده بود و در نیمه اول موقعیت های بسیاری را روی دروازه فلیپین ایجاد کرد اما هیچ کدام به ثمر ننشست. البته ناگفته نماند که در این نیمه نیز فلیپین ضد حملات خطرناکی را داشت و می توانست که دروازه کره را باز کند که در نهایت موفق به انجام این کار نشد و بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

روند نیمه دوم نیز همچون نیمه اول بود با این تفاوت که کره بالاخره موفق به گل زدن شد و در دقیقه 67 اوی جو هوانگ موفق شد که پس از چند موقعیتی که هدر داد بالاخره دروازه فلیپین را باز کند و حساب کار را 1 بر 0 به سود کره جنوبی کند.

پس از این گل بازهم گره و با زهم هوانگ موقعیت گلزنی داشتند اما هیچ کدام موفق به انجام این کار نشدند و در نهایت بازی با همین نتیجه 1 بر 0 به پایان رسید.

با این پیروزی کره جنوبی 3 امتیازی شد و در کنار چین در صدر جدول ایستاد و فیلیپین نیز بدون امتیاز همراه با قرقیزستان در قعر جدول قرار گرفتند.

شرح گل

در دقیقه 67 پس از چند پاس از سوی بازیکنان کره توپ در محوطه جریمه فیلیپین به هوانگ هی چان رسید و او نیز با پاسی کات بک اوی جو هوانگ را صاحب توپ کرد و این بازیکن پس از یک چرخش توپ را درون دروازه قرارداد و نتیجه 1 بر 0 به سود کره جنوبی شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!