Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- باشگاه رئال مادرید ضمن راه اندازی کمپینی علیه فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) تصاویری را منتشر کرد که در آن «مانوئل مونتورو» اپراتور اتاق کنترل VAR در بازی این تیم مقابل ایبار، پس از بازبینی مجدد و تایید گل نخست تیم میزبان، شروع به خوشحالی می کند.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: سفیدپوشان بازی شب گذشته خود مقابل رئال سوسیداد را در حالی با شکست پشت سر گذاشتند که کهکشانی ها نسبت به مونتورو داور بازی و «مِلرو لوپز» اپراتور VAR که ظاهرا خطای محرز رخ داده روی «وینیسیوس» در محوطه جریمه سوسیداد را پنالتی اعلام نکردند، به شدت اعتراض کرده و خشمگین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان وقوع این صحنه، مونتورو صحنه را پنالتی تشخیص نداد و لوپز هم در اتاق کنترل هیچ حرفی نمی زند و مجموعه این اتفاقات بدان معنا بود که صحنه مذکور بازبینی نخواهد شد.
این در حالی است که پس از اتمام بازی، بازیکنان رئال به همراه کادر فنی این تیم تصمیمات داور بازی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و در ادامه نیز، اعتراضات خود را به شکلی تازه پیگیری کردند.
تلویزیون رئال مادرید ویدئویی را از اتاق کنترل کمک داور ویدئویی بازی این تیم مقابل ایبار منتشر کرده است که در آن، داور وسط بازی اخیر کهکشانی ها مقابل رئال سوسیداد یعنی مونتورو، اپراتور اتاق کنترل VAR است.
در دقیقه 15 دیدار، تیم ایبار با اشتباه سبایوس در آفساید گیری گل نخست بازی را به ثمر می رساند و صحنه گل برای تشخیص احتمال به ثمر رسیدن در شرایط آفساید، توسط VAR بازبینی شده و در نهایت سالم اعلام می شود.
این در حالی است که در ویدئوی منتشر شده مونتورو در حالی دیده می شود که در اتاق کنترل پس از تایید سلامت گل ایبار با داوری که در کنار وی نشسته است، شروع به خوشحالی معناداری می کند؛ رفتاری که تلویزیون رسمی رئال به شدت مورد انتقاد قرار داده و آن را رفتاری ضد رئال مادرید می داند.
با این حال، این احتمال که شاید داوران حاضر در اتاق کنترل صرفا به دلیل درست انجام دادن کارشان خوشحال شده اند، در نظر گرفته نشده است.
لازم به ذکر است، در زمان وقوع این صحنه، یک کارشناس داوری، صحیح بودن گل و تصمیم درست کمک داور ویدئویی را تایید کرد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رئال مادريد كمك داور ويدئويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم

جغدها برای تولیدمثل به مکانی امن احتیاج دارند. آنها در مکان‌هایی که درخت زیادی ندارد، لانه‌های ساخته شده توسط سنجاب‌های دشتی را غصب می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)