Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستار خانگی که به اتهام سرقت طلا‌های پیرزن بازداشت شده مدعی است برای تأمین هزینه درمانی‌اش ناگزیر به سرقت شده‌است.به گزارش بلاغ،سرهنگ احمد ناصری، رئیس کلانتری‌۱۲۵ یوسف‌آباد در توضیح حادثه  گفت: چند روز قبل اعضای خانواده‌ای به مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ خبر دادند که طلا‌های مادرشان در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اعلام سرقت بود که تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۵ یوسف‌آباد در محل حاضر شدند.

مردی که پلیس را از ماجرا با خبر کرده بود، گفت: مادرمان زنی ۸۵ ساله‌است که به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کند. از آنجا که قادر به مراقبت از خودش نیست بعد از مشورت با خواهر و برادرهایم برایش یک پرستار خانگی گرفتیم. فردی هم که پرستار جوان را به ما معرفی کرد یکی از آشنایانمان بود.

پرستار مادرمان زنی ۳۷‌ساله و صاحب شوهر و دو فرزند بود. شوهرش سرایدار ساختمانی در شهرک غرب بود و محل زندگی‌شان هم یک اتاق سرایداری بود. مطابق قراردادی که داشتیم زن جوان شنبه تا پنج‌شنبه را در خانه ما از مادرمان مراقبت می‌کرد و آخر هفته که ما به خانه مادرمان می‌آمدیم او به خانه خودش می‌رفت.

شاکی ادامه داد: امروز وقتی به خانه مادرم آمدیم متوجه شدیم که طلاهایش شامل انگشتری، زنجیر، پلاک، گوشواره و دو سکه بود سرقت شده است و ما به پرستار مادرم مظنون هستیم.

رئیس کلانتری ۱۲۵‌یوسف‌آباد ادامه داد: بعد از مطرح شدن شکایت مأموران کلانتری در بررسی سوابق پرستار خانگی متوجه شدند که او یکسال قبل به اتهام سرقت گوشی تلفن همراه از یک آرایشگاه زنانه بازداشت شده بود. در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران کلانتری با در دست داشتن حکم قضایی راهی خانه زن جوان شده و در بازرسی از محل، طلا‌های پیرزن را کشف کردند.

او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: من مدتی قبل در جریان یک سانحه رانندگی دچار جراحت شدم و برای درمان خودم به پول نیاز داشتم. شوهرم سرایدار ساختمان بود و پول کافی برای درمان نداشت برای همین به ناچار دست به سرقت زدم. قصد داشتم طلا‌ها را به مالخر بفروشم و او قیمت پایینی را پیشنهاد داد. در جست‌وجوی یک مالخر دیگر بودم که بازداشت شدم. سرهنگ احمد ناصری گفت: تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟