Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@06:06:00 GMT

برگزاری اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در فراهان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۲۷۲۵

برگزاری اجلاسیه سنگر سازان بی سنگر در فراهان

آنجفی از برگزاری اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر با نام شیهد اسدالله هاشمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مجید آنجفی، امروز دوشنبه (17 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور تبیین برنامه های اجلاسیه سنگرسازان بی سنگر برگزار شد، گفت: این اجلاسیه چهارشنبه نوزدهم دی ماه سال جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری و مردم شهید پرور استان در شهرستان فراهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه این اجلاسیه از جمله برنامه های کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200شهید استان است، افزود: 9 اجلاسیه در راستای برگزاری این کنگره در سطح شهرستان های این استان مرکزی برگزار می شود که مسئولیت نخستین اجلاسیه این کنگره با نام سنگرسازان بی سنگر به سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی سپرده شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید اسدالله هاشمی از شهدای شاخص کشوری و جهادگر استان است، اضافه کرد: این شهید بزرگوار متولد شهرستان فراهان است و شهرستان فرهان به دلیل اینکه زادگاه این شهید است برای این اجلاسیه انتخاب شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه نوزدهم دی ماه سالروز عملیات کربلای پنج است که در آن سنگر سازان بی سنگر نقش مهمی داشتند، خاطر نشان کرد: همچنین همزمانی این روز با سالروز وفات امیر کبیر زمان مناسبی برای برگزاری نخستین اجلاسیه این کنگره انتخاب شده است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تجلیل از 76 خانواده شهدای جهاد کشاورزی، رونمایی از سه کتاب با عنوان های قاب خاطره، بهشت پشت خاکریز و روایت ایثار، بهره برداری و نامگذاری پل فراهان به نام و یاد شهید اسد ا... هاشمی، رونمایی از گنجینه و یادواده شهدای جهادگر، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی شهرستان فراهان و ماشین آلات جهاد کشاورزی در دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله برنامه های این اجلاسیه دانست.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش کرمان استان گلستان شیراز خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاسیه شهدای استان مرکزی نقش امام در پیروزی انقلاب سنگر سازان بی سنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد