Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید به یمن احترام گذاشت، چرا که آنها تا آخرین لحظه از بازی با تمام وجودشان در زمین جنگیدند. ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارکار آقاجانیان در پایان دیدار ایران و یمن که با پیروزی 5 بر صفر تیم کشورمان به اتمام رسید، گفت: به‌هرحال بازی اول در هر تورنمنتی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدید در گروه‌های دیگر چه نتایجی به دست آمد. به همین خاطر هم در شروع بازی استرسی در تیم ما وجود داشت که بعد از گل اول شرایط عادی شد. به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم، چون واقعاً عالی کار کردند. یمنی‌ها را هم دیدید که تا پایان بازی با تمام وجودشان می‌جنگیدند. باید به آنها احترام گذاشت. در کل این بازی برای ما شروع خوبی در گام نخست بود.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم ملی در بازی اول خود طوری نتیجه گرفت که ترس به جان حریفانش انداخت، افزود: گفتم که بازی اول همیشه سخت است و چون گل اول را زود به ثمر رساندیم، کارمان در ادامه راحت‌تر شد. دوباره به بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم و یک تشکر هم از هواداران دارم که امروز حسابی ما را تشویق کردند.

آقاجانیان با اشاره به بازی آینده ایران با ویتنام نیز تصریح کرد:  ما این تیم را تحلیل و آنالیز کردیم و آنها را تیمی سرعتی دیدیم. قطعاً بازی فردای آنها را هم خواهیم دید. از الان نیز همه تمرکزمان روی بازی با ویتام است.

مربی تیم ملی در پایان راجع به تعویض بین دو نیمه مجید حسینی خاطرنشان کرد: او مشکلی خاصی ندارد. حسینی کمی از قبل مصدومیت داشت که خواستیم تشدید نشود.

مهدی طارمی: به عزت‌اللهی گفته بودم گلم را به او تقدیم خواهم کرد/ از حالا به ویتنام فکر می‌کنیم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • ببینید | لحظه دستگیری جیمی‌جامپ نوجوان در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم