Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و با هدف بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرحها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ارائه آخرین گزارش عملکرد و روند اجرایی طرح ها و پروژه های مصوب سفر قبلی دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری به این استان، نیازمندی های مردم در مناطق مختلف استان گلستان و همچنین نهایی کردن طرح های پیشنهادی برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار در استان، از اهداف این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهمترین برنامه ها و طرح های مرتبط با توسعه استان گلستان از جمله بهداشت و درمان، کشاورزی، حمل و نقل، مدیریت منابع آب، انرژی، گردشگری، محیط زیست، عمران شهری و روستایی، ورزش، آموزش عالی، آموزش و پرورش، صنایع و همچنین سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. جزئیات این طرح ها که می تواند شتاب و تحول خوبی در روند پیشرفت و توسعه پایدار استان گلستان ایجاد کند، توسط رئیس جمهوری و در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به گرگان اعلام می شود.

 

رییس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس کل بانک مرکزی به همراه شماری از وزیران کابینه و همچنین استاندار گلستان از جمله شرکت کنندگان در این نشست بودند.

 

رئیس جمهوری قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، به همراه تعدادی از اعضای کابینه بزودی به استان گلستان سفر کند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل کانون های مساجد آیت الله سید حاتمی خبرگزاری شبستان استان گلستان استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش کرمان بارش برف نماز جمعه رئیس جمهوری استان گلستان دکتر حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد