Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@14:53:19 GMT

هشدار اسد به جهان عرب درمورد تهدید‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۳۱۷۸

هشدار اسد به جهان عرب درمورد تهدید‌ها

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دیدار با هیاتی از انجمن وکلای عرب به ریاست ناصر حمود الکریوین دبیرکل این انجمن، بر نقش سازمان‌ها و اتحادیه‌های مردمی در مصونیت و آگاه سازی جوامع عربی به ویژه برابر توطئه‌ها و خطر‌های موجود تاکید کرد. وی گفت که در حال حاضر تلاش‌هایی برای محو هویت و لطمه زدن به فرهنگ ملت‌های عرب به منظور تضعیف و تزلزل خودباوری آن‌ها در دفاع از حقوق شان، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری سوریه افزود: مشکلاتی که کشور‌های عربی از آن رنج می‌برند، یکسان، اما شکل آن متفاوت است.
وی خاطرنشان کرد که گام اول برای برطرف ساختن این مشکلات، گفت: وگو و شفافیت است، زیرا نبود گفت: وگو، به مرور زمان باعث انباشته شدن مشکلات می‌شود. در دیدار این هیات با اسد اوضاع کشور‌های عربی و راه‌های برون رفت از مشکلات و بحران‌های موجود، بررسی شد.

اعضای هیات نیز بر عزم انجمن وکلای عرب برای ایفای نقشی فعال به منظور بالا بردن سطح آگاهی ملت‌های عرب تاکید و خاطرنشان کردند که مرحله آینده خطرناک‌تر خواهد بود و غرب برای پیشبرد طرح‌های خود از ابزار‌های جدیدی استفاده خواهد کرد.

این هیات همچنین پایداری رهبری، ملت و ارتش سوریه را ستود و بر مواضع خود مبنی بر حمایت از عادی سازی روابط بین سوریه و کشور‌های عربی تاکید کرد. اعضای این هیات اعلام کردند که سوریه به دلیل پایبندی به اصول ملی و عربی و در صدر آن‌ها آرمان فلسطین، هدف قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بشار اسد سوریه جهان عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مانتلای طلایی، قورباغه‌ای به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز به انداه 20 تا 26 میلی‌متر است. پوست روشن و رنگ آن، به شکارچیان هشدار می‌دهد که این قورباغه سمی است. تصور می‌شود که رنگ‌های درخشانی که مانتلای طلایی دارد، نمونه‌ای از رنگ هشدار است که به شکارچیان، از ماهیت سمی قورباغه هشدار می‌دهد. این قورباغه‌ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان سمی ترین موجود روی زمین هستند. یکی از این قورباغه ها به اندازه‌ای سم در بدن خود دارد که می تواند بیش از 10 مرد بالغ را در عرض سه دقیقه بکشد. تصاویر این قورباغه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است