Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معصومه مرادیان ظهر دوشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان قزوین تاکید کرد: ماموریت نظارت بر اجرای سیاست های کلی دولت و اجرای قوانین کشوری در دستگاه های اداری به عهده واحد بازرسی استانداری بوده که امیدواریم در دوره جدید مدیریتی بدون هیچ گونه اغماضی شاهد تحول در کاهش و رسیدگی به جرایم مجموعه های یاد شده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، نظارت را یکی از اعمال اصولی در دین مقدس اسلام دانست و خدواند نیز همواره در قرآن کریم برای جلوگیری از هرگونه خطا در بین مردم بر این اصل تاکید دارد و افزود: برای جلوگیری از بروز خطا در واحدهای اداری، دفتر بازرسی با کمک قوه قضاییه در اجرای احکام درست، به دور از هرگونه جناح گرایی عمل کرده تا هرچه بیشتر شاهد دولتی پاک دست در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس اسلامی باشیم.
مرادیان اظهار داشت: با توجه به وظیفه نظارتی بر تمام دستگاه های اجرایی استان، دفتر بازرسی می تواند بازوی قدرتمندی در روشن شدن مسایل پیچیده اداری در جهت احقاق حقوق اجتماعی و حقوق شهروندی برای دستگاه قضا باشد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین یادآور شد: با توجه به دیدارهای مردمی رییس کل دادگستری استان با اقشار مختلف در طول ایام هفته، شایسته است تمام مدیران اجرایی این رویه حسنه را در پیش گرفته و همواره با تعامل چهره به چهره در رفع مشکلات مردم کوشاتر از گذشته باشند.
این مقام مسئول اظهار داشت: متاسفانه روزانه شاهد ورود هفت تا 10 پرونده تخلفاتی به مجموعه بازرسی استانداری هستیم که بیشتر آنها مربوط به برخورد نامناسب مسئولان شهرداری با شهروندان است.
به گفته وی، طی 9 ماهه نخست امسال با توجه به ورودی پرونده های تخلفی به دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین، 15 تخلف منحر به رسیدگی اصولی و اساسی شد که 11 مورد آن تبرعه و چهار پرونده دیگر به محاکم قضایی معرفی شدند.
مرادیان در پایان اضافه کرد: تاکنون در سامانه سامد استان که پل ارتباطی مردم با مدیران دستگاه های اجرایی استان محسوب می شود بیش از پنج هزار تماس تلفنی برقرار شده که از این تعداد حدود 2 هزار نامه ثبت و برای واحدهای ذیربط ارسال که از این بین 500 درخواست مردمی منجر به صدور حکم شده است.
6104/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان قزوین دستگاه های اجرایی استان دین قرآن کریم قوه قضاییه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه

 

رستگاری در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 

با پیگیری ۳ نماینده، پرونده ارتقا ۳ شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور  ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران  صادر شد.  

وی اظهار داشت: این کار با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید.  

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: پرونده شهرستان‌های یزد و میبد هم برای تبدیل به فرمانداری ویژه در حال پیگیری است.  

دیگر خبرها

  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست