Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرد حقه بازی که با استفاده از موقعیت اجتماعی و مالی خود دختران جویای کار را به بهانه ازدواج فریب می داد در آخرین سناریو، دستش رو شد.

یکی از دختران فریب خورده گفت: ساکن حاشیه شهر بودیم و از نظر مالی وضعیت مناسبی نداشتیم. از طریق یک آگهی که روی یکی از دیوارها نصب شده بود با صاحب یک شرکت آشنا شدم که دنبال منشی دختر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کمی صحبت، کارم را به عنوان منشی در شرکت آغاز کردم.

مدتی از این ماجرا گذشت تا این که صاحب شرکت کم‌کم با ترفندهای خاصی به من نزدیک شد و پیشنهاد دوستی برای ازدواج داد. مرد حقه باز به من گفت که همسرش را طلاق داده است، برای همین دنبال شریک زندگی و دختری نجیب می گردد. با شنیدن این جملات شوکه شدم اما ته دلم خیلی خوشحال بودم چرا که بعد از مدت ها می توانستم از فقر و بدبختی خلاص شوم و حتی کمکی برای خانواده ام باشم. پیشنهاد وسوسه انگیزش را قبول کردم و قرار شد مدتی به صورت صیغه موقت با هم محرم شویم تا شرایط ازدواج مان فراهم شود.

من خوش خیال و زودباور که در پوست خودم نمی گنجیدم موضوع را با مادرم در میان گذاشتم. او هم با دیدن وضعیت مالی اش خوشحال شد. مرد فریبکار و به اصطلاح همسر صیغه ای ام مدتی از من سوء استفاده کرد، هر بار که به او می گفتم صیغه را محضری کنیم بهانه می آورد و از انجام این کار طفره می رفت. این تاخیر انداختن ازدواج مان ادامه پیدا کرد تا این که از طریق یکی از کارمندان شرکت متوجه یک راز دردآور شدم.

مرد حقه باز برخلاف گفته هایش زنش را طلاق نداده بود و در واقع همسرش به خاطر هوس رانی هایش او را ترک کرده و به خارج از کشور رفته بود تا تکلیف شان مشخص شود. بعد از روشن شدن ماجرا وقتی با مرد هوس ران موضوع را در میان گذاشتم او خیلی عصبانی شد و به شدت مرا کتک زد، بعد از آن هم مرا جلوی در خانه مان رها کرد.

از شدت ساده لوحی ام حالم بد شد تا این که روزی در نبود مرد حیله گر به شرکت رفتم تا از دیگر حقایق پشت پرده اش باخبر شوم. بعد از آن متوجه شدم قبل از من دخترهای زیادی به عنوان منشی از همین طریق و به بهانه ازدواج مدتی مورد سوء استفاده صاحب شرکت قرار گرفته و از ترس آبروریزی و برخورد خانواده شان دم نزده بودند.

بعد از برداشته شدن نقاب از چهره صاحب شرکت، زمانی که به آدرس محل سکونتش رفتم تا برای آخرین بار با او اتمام حجت کنم دیدم مثل پیشنهاد ازدواجش آدرس خانه اش نیز دروغ و اشتباه است و کسی هم از او خبر نداشت. بعد از این ماجرا تصمیم گرفتم برای اعاده حیثیت از این مار خوش خط و خال شکایت کنم تا قانون او را به سزای اعمال مجرمانه اش برساند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

صدیقی

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید ازدواج فداکارانه یک مادر با فرزندش+ عکس تفریح کثیف پدر کرمانشاهی با پسر 3 ساله اش ! این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! دختر 23 ساله مشهدی: برای اینکه بتوانم زنده بمانم مجبور بودم به هر ذلتی تن بدهم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زن صبور در ولنجک خون به پا کرد / گفتگو با مریم را ببینید و بخوانید + فیلم و عکس دختران دبیرستانی مشهد از این 3 پسر وحشت داشتند / وقتی قرعه شیطانی به دختر 15 ساله افتاد + عکس انتشار اولین عکس از کفتار تهران / او به دختران رحم نمی کرد +عکس بدون پوشش

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون اخبار حوادث فریب دختران مرد شیطان صفت بهانه ازدواج جویای کار عکس فیلم مرد زن ساعت من تهران قتل آزار دختر تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 73 MB

تصویربردار: فاطمه حسنی

کد خبر 6093431

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • دخترانی که از دست سانسورچی تلویزیون در رفتند!
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم