Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و استان‌های معین مستقر در این مناطق، کار ارزیابی خسارت‌های ناشی از زلزله 5.9 ریشتری عصر یکشنبه (16 دی ماه) ساعت 17 و 11 دقیقه و 59 ثانیه شهرستان قصرشیرین از دیروز (دوشنبه) آغاز شد.

«کوروش محمودیان»، فرماندار گیلانغرب در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان افزود: خسارت‌هایی به واحدهای مسکونی غیرمقاوم این شهرستان و واحدهای دامی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای وقوع زلزله 27 مراجعه‌کننده به بیمارستان داشتیم که بیشتر آنان به صورت سرپایی مداوا شدند. مصدومان بجز دو مورد ارجاعی به علت شکستگی دست و بینی، از مراکز درمانی مرخص شدند.

محمودیان ادامه داد: براساس تصمیم اتخاذ شده مدارس و دانشگاه‌های شهرستان گیلانغرب جز دانش‌آموزان و دانشجویانی که امتحان نهایی کشوری دارند، دیروز تعطیل اعلام شد. به گفته وی کار بررسی خسارت وارده به برخی مدارس هم دیروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر سازمان توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در گیلانغرب انجام شد.

فرماندار گیلانغرب درباره کدورت آب شرب شهر، گفت: آب شرب این شهرکه دچار کدورت بالا شده در حال تصفیه است تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید و در روستاهای کانون زلزله نیز فعلاً از آب ذخیره شده مخازن استفاده می‌شود و تمهیدات لازم برای رفع کدورت و آبرسانی به روستاها هم اندیشیده شده و هم‌اکنون مشکلی وجود ندارد. در همین حال، گزارش‌های رسمی حاکی است به‌دنبال این زلزله، توزیع سوخت و شبکه‌های گاز و برق با مشکل چندانی روبه‌رو نشد و گروه‌های کارشناسی نیز در منطقه حضور پیدا کردند. «مجید بوجارزاده»، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران نیز اعلام کرد: تأسیسات گازی و شبکه‌های تغذیه و توزیع در پی وقوع این زمین لرزه آسیبی ندیده و گازرسانی در این منطقه بی‌‌وقفه ادامه دارد. بوجارزاده از مشترکان گاز کرمانشاه خواست، وسایل گازسوز و دودکش‌های خود را کنترل کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس این مرد شیطان صفت مشهدی شرکت بی حیایی باز کرده بود / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند نادرشاه 6 عضو خانواده اش را به رگبار بست / او می گوید بی غیرت نیستم+ عکس رویا شبیه شدن به بازیگران هالیوددی دختر جوان تهرانی را مثل زامبی ها کرد به دادگاه رفتن یک زوج به خاطر بچه ای که هنوز داخل شکم مادرش است وحشت رهگذران از حمله جانور خشمگین+ عکس علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید ازدواج فداکارانه یک مادر با فرزندش+ عکس تفریح کثیف پدر کرمانشاهی با پسر 3 ساله اش ! انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه اعتراف به ازدواج سفید فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس پس از کشف حجاب + فیلم فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: زلزله زلزله خسارت شهرستان ساعت استان کرمانشاه عکس فیلم مرد زن ساعت تهران من آزار دختر تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • بارندگی شدید خسارت جدی به کشاورزی خوزستان وارد کرده است
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟