Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@11:20:46 GMT

بایدن به شک افتاد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۳۹۷۶

نیویورک تایمز نوشت جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا (باراک اوباما) در مراحل پایانی تصمیم‌گیری درباره رقابت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است.

بر اساس این گزارش، بایدن به متحدان خود گفته است تردید دارد دموکرات‌های دیگری که به کاخ سفید چشم دوخته‌اند بتوانند ترامپ را در این انتخابات شکست دهند.

این سیاستمدار کهنه‌کار هفتاد و شش ساله که در نظرسنجی‌های آیوا و نظرسنجی‌های اولیه جایگاه بهتری نسبت به رقبایش دارد هنوز نگفته است که قصد دارد در این انتخابات رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متحدان وی تاکید کردند تصمیم بایدن تا زمانیکه خودش بیان نکند نهایی نیست و ملاحظات خانوادگی نقش مهمی را در این تصمیم ایفا می‌کند.

با این حال اظهارات بایدن حاکی از این است که او تمایل به رقابت در این انتخابات دارد و طی دو هفته آینده تصمیمش را در این باره می‌گیرد.

وی به تازگی گفته است شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری است و این اظهارات گمانه‌زنی‌ها را برای رقابت وی در انتخابات 2020 بالا برده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون رقابت انتخابات ریاست جمهوری کاخ سفید انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری باراک اوباما رقابت جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بالاخره تصمیم گرفت که برای خرید استوائو ویلیان، پدیده جوان پالمیراس، معروف به "مسینیو"، وارد رقابت با چلسی نشود. 

باشگاه کاتالان به جذب این هافبک تهاجمی 17 ساله با استعداد علاقه داشت و آندره کوری، ایجنت او، نیز با بارسا رابطه نزدیکی دارد، اما پس از خرید ویتور روکه که جواب نداده و در بارسا از او فعلا ناامید شده‌اند، تصمیم بر این شده روی پدیده دیگری از برزیل ریسک نکنند. بارسا برای روکه 30+30 میلیون یورو هزینه کرده است.

به این ترتیب مسینیو به چلسی نزدیک‌تر شد و بارسا قصد ندارد برای او 50 میلیون یورو هزینه کند. گفته می‌شود چلسی حاضر است برای مسینیو 30 میلیون یورو ثابت و 20 میلیون یورو بر اساس بندهای متغیر بپردازد.

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد