Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان فیلم سینمایی «خون خدا» که به بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر راه یافته است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: ما این فیلم را در سکوت خبری ساختیم و این روزها مراحل پایانی پس تولید آن را طی می‌کنیم از همین رو باید بگویم به تازگی تدوین این اثر به پایان رسیده اما کارهای صداگذاری و موسیقی آن در حال پیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر کارهای صداگذاری آن توسط محمدمهدی جواهری‌زاده در حال انجام است که فکر می‌کنم تا هفته آینده کارهای این مرحله به پایان برسد همچنین همزمان موسیقی «خون خدا» هم در حال ساخت است.

عباس میرزایی در پایان با بیان اینکه قرار است کارهای اصلاح رنگ این اثر در استدیو پیشگامان آریا توسط هوتن حق‌شناس انجام شود، عنوان کرد: امیدوارم این فیلم در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر دیده شود.

در این فیلم سعید داخ، رضا اخلاقی‌راد، علیرضا صانعی فر و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مرتضی علی عباس میرزایی پیش از این فیلم سینمایی «انزوا» را در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر داشت.

کد خبر 4505711 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی صبح چهارشنبه همزمان با گرامیداشت مقام معلم با حضور مسؤولان، معلمان و دانش آموزان مقطع ابتدایی در سالن تربیت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام با معرفی آثار برتر پایان یافت.

در این مراسم حسین امامی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره‌ها در حوزه آب و خلق آثار ادبی در زمینه این مایع حیاتی به افزایش آگاهی مردم نسبت به منابع و استفاده بهینه از آب کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان ر ضوی با اشاره به این که از طریق هنر می‌توان جامعه را هدایت و فرهنگ سازی کرد. خاطر نشان کرد: اهالی فرهنگ و هنر برای تنویر افکار عمومی نسبت به استفاده بهینه آب و کمک به توسعه سازه‌های آبی در کشور رسالت دارند.

وی تصریح کرد: باید به موضوع فرهنگ سازی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه توجه جدی شود که مسؤولیت و رسالت آن متوجه اهالی فرهنگ و هنر و دست اندرکاران این بخش است.

استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها

همچنین در این مراسم مرتضی اشراقی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تربت جام در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره دست سازه‌های آبی استفاده از ظرفیت دانش آموزی به عنوان سفیران و مبلغین آب در بین خانواده‌ها بود.

ارسال ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره

سعید روزی، مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به این که این جشنواره برای نخستین بار در کشور توسط روابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی طراحی و اجرا شده است ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در جشنواره گفت: ایده جشنواره دست سازه‌های آبی از سال ۸۵ در مدارس کشور مطرح شد و برای اولین بار در خراسان با محوریت تربت جام وبا این شکل و شمایل برگزار شد.

مدیر دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با محوریت ارزش آب و کم آبی، پیشینه و تمدن، بهینه سازی چرخه آب، خلاقیت و نوآوری، قصه نویسی برگزار و تعداد ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و با رأی هیئت داوران تعداد ۳۰ اثر برتر انتخاب شد.

فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است

حجت الاسلام یدالله دامن پاک مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: فرهنگ‌سازی در حوزه صرفه جویی در مصرف آب بسیار مهم و اثرگذار است و برای آینده کشور و زندگی راهی جز صرفه جویی و استفاده بهینه از آب نداریم.

گفتنی است؛ در این مراسم اساتید موسیقی مقامی شهرستان غلامحسین غفاری، فاروق کیانی و مردانشاهی با اجرای دوتار نوازی در کنار اجرای دکلمه و سرود و حرکات آئینی هنرنمایی کرده و مراسم شاد و مفرحی را برای دانش آموزان فراهم کردند، در پایان با اهدای لوح و جوایزی از دانش آموزان برتر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6100404

دیگر خبرها

  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور