Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:51:53 GMT

13درصد گلزار شهدای لرستان نیاز به ساماندهی دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۵۰۵۷

13درصد گلزار شهدای لرستان نیاز به ساماندهی دارد

سید حسین نازاریان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته تنها 50 درصد اعتبار اختصاص یافته برای بازسازی قبور شهدا در اختیار ما قرار گرفت که امیدواریم امسال 100درصد اعتبار تخصیصی را بتوانیم جذب کنیم.
به گفته وی براساس قانون باید همه گلزارها پس از بازسازی تحویل شهرداری ها و دهیاری ها شوند تا در رابطه با نگهداری آنها اقدام شود اما متاسفانه برخی از گلزارها مانند فاز یک و 2 شهرستان خرم آباد علی رغم بازسازی هنوز از سوی شهرداری تحویل گرفته نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اجرای مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: برای اثرگذاری بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می بایست از طریق هنر این فرهنگ را به جوانان امروز و نسل های آینده انتقال دهیم.
نازاریان رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثار گران و شنیدن درددل آنها را یکی از مهمترین وظایف بنیاد دانست و گفت: 2هزار و 777 مراجعه مردمی، پنج هزار و 303 دیدار حضوری، سه هزار و 931 رسیدگی تلفنی و سه هزارو 500 مشاوره در زمینه های مختلف از ابتدای سال تاکنون انجام شده که نشان از اهمیت این موضوع در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دارد.
وی همچنین گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به زودی پاداش بازنشستگی شهدا و معوقات آنها پرداخت خواهد شد.
وی در خصوص ارائه تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران استان اظهار داشت: در این رابطه هم وام اشتغال قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد با هماهنگی تعدادی از بانک های مرکز به این افراد داده می شود.
7264/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام