Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران معتقد است پیروزی پرگل ایران مقابل یمن باعث شده است تا فوتبال دوستان بیشتر از قبل به قهرمانی این تیم در آسیا فکر کنند. ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص پیروزی 5 بر صفر تیم ملی ایران در گام نخست جام ملت‌های آسیا مقابل یمن، اظهار داشت: باید بابت این پیروزی خوب و دلچسب به فوتبال ایران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است که حریف تیم ملی در این بازی تیم قدری نبود، اما این پیروزی پرگل باعث می‌شود که تیم ملی در جام ملت‌ها یک استارت خوب زده باشد. یمن تیمی نبود که بخواهد از لحاظ فنی ما را به چالش بکشد، اما همانطور که می‌دانید کشورش در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. به نظرم همه این مسائل مزید بر علت شده بود تا یمنی‌ها مقابل ایران تمرکز لازم را نداشته باشند.

وی درباره عملکرد ایران نیز گفت: تیم ملی ایران باثباتی که در کادر فنی و بازیکنانش در چند سال اخیر داشته به یک هماهنگی و همدلی تاکتیکی رسیده است، این مسئله ما را از حریف متمایز کرده بود. بچه‌ها بسیار خوب جنگیدند و موفق به کسب یک پیروزی پرگل شدند. سرعت بازی بسیار بالا بود و فکر می‌کنم ان‌شاءالله با این عملکرد می‌توانیم به این تیم از قبل امیدوارتر باشیم، نه از این لحاظ که به یمن 5 گل زدیم، بلکه برای اینکه تیم ملی ما در این بازی نشان داد که به انسجام کامل رسیده است. ملاک ما پیروزی 5 بر صفر مقابل یمن نیست و تیم ملی ما از خیلی وقت پیش بوی قهرمانی می‌داد.

کارشناس فوتبال ایران بیان کرد: بازی خوب تیم ملی در جام جهانی و ثبات کادر فنی و حضور چندین ساله بازیکنان این نوید را می‌دهد که ایران بتواند بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شود و باعث می‌شود فوتبال دوستان حالا بیشتر از هر زمان دیگری به این مهم فکر کنند. به نظر من بعد از حضور چندین ساله کی‌روش در فوتبال ایران او باید یک قهرمانی در آسیا برای ما بیاورد.

همدانی درباره این که چه بازیکنی از تیم ایران نمایش بهتری مقابل یمن داشته است، خاطر نشان کرد: همه بازیکنان خوب بودند، واقعا ما یک بازیکن خوب به نام ایران داشتیم. همه یک دست و هماهنگ بودند، نمی‌دانم طارمی، ترابی، حاج‌صفی یا سایر بازیکنان واقعاً همه بازیکنان خوب بودند و به انسجام خوبی دست پیدا کردند.

پورعلی‌گنجی: بردن راحت نیست و همه تیم‌ها شانس کسب برد دارند/ آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیستسردار آزمون: با این برد مردم نگویند خیلی راحت به فینال می‌رویم/ انتقادات زندگی‌ام را تغییر دادکی‌روش با انتقاد از برانکو: 65 میلیون ایرانی برای ما دعا می‌کنند، یک نفر حریف‌مان را تحسین می‌کند

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به شهید الداغی تقدیم کرد+ فیلم
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت