Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، داوری آثار ارسالی به جشنواره تعزیه‌خوانی، از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان دوشنبه، هفدهم دی‌ماه‌ در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان‌ برگزار شد.
در این جلسه منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، با اشاره به ارسال آثار ١٦ گروه به دبیرخانه جشنواره تعزیه‌خوانی، گفت: این جشنواره‌ در گستره استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که داوری این آثار توسط سه تن از داوران و هنرمندان برجسته در این رشته برگزار شد، اضافه کرد: ‌در میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره سه گروه به‌عنوان گروه‌های اول تا سوم شناخته شدند.
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، تصریح کرد: اسامی گروه‌های برتر هم‌زمان با برگزاری اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.
یادآور می‌شود؛ دبیری جشنواره تعزیه‌خوانی از مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت را محمد لک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا، برعهده داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی تعزیه خوانی داوری هفته قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا