Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دو جوانی در نزدیکی شهری در ایالت شمالی در حال قدم زدن بودند که ناگهان یک موجود عجیب را مشاهده کردند.

حجم ویدیو: 6.64M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

کوهنوردی می گوید چیزی که شبیه خواب زمستانی یک حیوان در یک غار به نظر می رسید - تنها یک لانه پر از هزاران عنکبوت بود.  دو جوان در حال قدم زدن نزدیک شهری در ایالت شمالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی از آنجا گذشتند به طرف چیزی شبیه موجودی پشمالو که در گوشه غار خوابیده بود رفتند. یکی از کوهنوردان صدای او را شنید که می گفت:نمی دانم چه چیزی است، اما خیلی پرمو است! او یک حیوان در خواب است؟ سپس به علت کنجکاوی تصمیم گرفتند که با چیزی آن جانور را تکان دهند تا شاید هویت او مشخص شود در همین حال متوجه شدند که او بخشی از بدن یک حیوان جنگلی نیست بلکه چندین هزار عنکبوت است که به عنوان عنکبوت های بابا لنگ درازشناخته می شدند، از لونه بیرون ریختند، انگار که محل اختفای آن ها را به هم زدند.

موجودی وحشتناک و عجیب

یکی از کوهنوردان می گوید :" ما آنچه را باور داشتیم یک حیوان خفته بود را پیدا کردیم و آن یک لانه عنکبوت است. یکی از همراهانم میگفت:" آن ها فقط دارند می آیند."

سپس قسمتی از لانه را کنار کشیدند که بر روی زمین افتاد و باعث شد هزاران بابا لنگ دراز دیگر فرار کنند.از آنجا که این دو ویدیو را آپلود کردند، اثبات شده است که در رسانه های اجتماعی محبوب است و به سرعت بیش از 1.6 میلیون نما را به دست آورده است.نتیزن گفت:" بعد از دیدن این، هفت حمله قلبی داشتم. او یک حیوان پشمالو بود که به یک لانه پر از عنکبوت تبدیل شده بود در همین حال، "اوچیتا" پرسید:" چرا اجازه ندادی آن ها در صلح باشند؟ " نابود نشده است؟ یا باز هم بازسازی خواهند کرد؟ "

عنکبوت ها برای انسان ها خطرناک نیستند چون سمی نیستند.آن ها گاهی با گونه های دیگر که به پدر بابا لنگ دراز لقب داده می شوند، اشتباه گرفته می شوند. آن ها در شبکه های کثیف و نامرتب آویزان می شوند که در گوشه های تاریک و مرطوب از قبیل غارها، زیر سنگ ها و در پناه گاه ایجاد می شوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رضایت مادر دختر تهرانی که در خانه باغ سیرجان شکنجه شد ! + تصاویر آخرین خبر از پرونده شکنجه دختر تهرانی در خانه باغ سیرجان + فیلم 16+ آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ توسط 2 پسر بی بند و بار+فیلم انتشار اولین تصاویر از پسر سیرجانی که دختر تهرانی را در خانه باغ کتک زد + فیلم شکنجه ناگفته های 19 زن و دختر تهرانی اشک همه را درآورد!/ این شیطان باید اعدام شود+فیلم و عکس این مرد شیطان صفت مشهدی شرکت بی حیایی باز کرده بود / دخترانی که از شدت شرم سکوت کردند مرد مشهدی: آنها دست و پای همسرم را بستند و کار کثیف شان را شروع کردند این کارگر می گوید شکنجه شده است / از کهریزک تا بازداشتگاه خوزستان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مهناز نامزدش را در وضعیت بدی دید و بعد از آن عروس مردان هوس باز شد فیلم لحظه کتک خوردن ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز در اروپا ! انتشار اولین عکس از امامزاده ای متعلق به پدر نماینده معروف مجلس ایران + جزییات عجیب محمد نظری : 30 مرد طلایاب هم زمان کشته شدند وحشت رهگذران از حمله جانور خشمگین+ عکس علی ضیایی در ارومیه به شهادت رسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: فرار جوان شهری ویدئو فیلم عجیب وحشتناک عکس فیلم مرد ساعت زن آزار دختر تهرانی تهران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود