Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:50:27 GMT

شرکتهای دانش بنیان فناوری اطلاعات به هند می روند

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۵۴۱۵

شرکتهای دانش بنیان فناوری اطلاعات به هند می روند

روح اله استیری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور شرکت های دانش بنیان در هند گفت: وزیر امور خارجه در صدر هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی عازم هند می شود و شرکتهای دانش بنیان هم در این سفر حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۱۰ شرکت دانش بنیان فعال در زمینه فناوری اطلاعات در این سفر حضور دارند، خاطر نشان کرد: برخی شرکت های صنعتی نیز در این سفر حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، هند به عنوان یکی از مراکز اصلی «free lancering»  یا آزادکاری فعالیت می کند؛ یعنی پروژه از کل دنیا می گیرد و انجام می دهد.

وی با بیان اینکه شرکت های ایرانی توانایی دارند که بخشی از پروژه ها را در دست بگیرند، بیان کرد: شرکت های خوبی را به هند می فرستیم که قادرند پروژه هایی را به خوبی انجام دهند به همین دلیل  شرایط حضور شرکت های حوزه آی تی را به این کشور فراهم کردیم.

وی خاطر نشان کرد: حضور شرکت های ایرانی در هند می تواند زمینه را برای همکاری فراهم آورد و با نشست هایی پروژه های جدید تعریف شود.

کد خبر 4506581 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان فناوری اطلاعات هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد