Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، اولین تصویر از فیلم سینمایى «خون خدا» به کارگردانى مرتضى‌على عباس‌میرزایى و تهیه کنندگى سیاوش حقیقى رونمایى شد.

«خون خدا» به عنوان دومین فیلم بلند سینمایى مرتضى‌على عباس‌میرزایى یک درام اجتماعى است که فیلمبردارى آن در تهران انجام شده و در حال حاضر مراحل فنى نهایى آن در حال انجام است تا نسخه آماده نمایش به جشنواره تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اخلاقی راد، فرید سجادی حسینی، سعید داخ، علیرضا ثانی فر، خسرو احمدی، وحید نفر، امین میری، میثاق جمشیدی، حسین غایبی شباهنگ و شیوا ابراهیمی بازیگران «خون خدا» هستند.

در خلاصه داستان «خون خدا» آمده است: علی کارتن خوابی‌ است که دورانِ نقاهت ترک اعتیادش در خیابان‌ها، مصادف شده است با دهه اول محرم. او شب عاشورا در جعبه غذای نذری که برایش آورد‌ه‌اند، پاکتی آغشته به خون پیدا می کند.

اسامی عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان:مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، تهیه کننده:سیاوش حقیقی مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، مدیر تولید: هادی حیدری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سید عرفان میرعارفین، طراح چهره پردازی: هاشم فغانی، تدوین: لعیا عباس‌میرزایی، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، صدابردار: علی ذولفقاری، طراح صداگذاری: محمد مهدی جواهری‌زاده، عکاس: حسن شجاعی.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عاشورا پارس آستانه جشنواره فجر پارس نیوز اولین تصاویر خون خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس

آئین عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس با حضور جمع کثیری از عزاداران برگزار شد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079861 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی