Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@15:29:13 GMT

برادر پوگبا: علت همه مشکلات یونایتد، مورینیو بود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۸۵۷۸۷

برادر پوگبا: علت همه مشکلات یونایتد، مورینیو بود

برادر پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستر یونایتد، می‌گوید مشکل اصلی یونایتد کسی جز ژوزه مورینیو نبوده و همه مشکلات تیم از او سرچشمه می‌گرفته.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که در دوران ژوزه مورینیو با او مشکلات بسیاری پیدا کرده بود و در یونایتد عملا به حاشیه رانده شده بود، از زمان اخراج او دوباره احیا شده و بعد از اخراج مورینیو تا این لحظه، چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ماتیاس پوگبا، برادر ستاره فرانسوی، در توضیح علت احیای دوباره برادرش در یونایتد می‌گوید علت و عامل همه مشکلات منچستریونایتد در آن روزها کسی جز شخص ژوزه مورینیو نبوده است.

ماتیاس پوگبا، برادر 28ساله پل، در گفتگو با آر ام سی اسپورت، انگشت اتهام را مستقیما به سمت مورینیو نشانه گرفت و گفت:" خیلی صریح و روشن بگویم: مشکل شخص مورینیو بود. چه در رختکن تیم، چه بیرون از رختکن و خلاصه هر کجا که فکرش را بکنید".

ماتیاس پوگبا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" من برادرم را می‌شناسم. کافی است به او بگویید به زمین برو و بازی کن، او از شما چیز دیگری نمی‌خواهد و خودش همه کارها را انجام می‌دهد. فقط نباید اذیتش کنید. ولی با توجه به چیزهایی که از مورینیو می‌دانیم، او همیشه می‌خواهد تنها رئیس باشد و سرنخ همه چیز در دستهای خودش باشد. مورینیو می‌خواهد همیشه در مرکز توجه باشد".

برادر پل پوگبا در ادامه اضافه کرد:" ولی پل کسی نیست که بخواهد حساب و کتاب کند و با توجه به آن رفتار کند. اگر شما به پل احترام بگذارید، او هم به شما احترام می‌گذارد. اگر به او اعتماد کنید، او هم در بازی‌های بزرگ برای شما عالی بازی می‌کند".

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران