Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه استاد دانشگاه کاشان در نوزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری استان اصفهان به عنوان پژوهشگران برتر استانی سال ۹۷ معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سه استاد دانشگاه کاشان در نوزدهمین هفته ملی پژوهش و فناوری استان اصفهان به عنوان پژوهشگران برتر استانی سال ۹۷ معرفی شدند و با حضور استاندار از آن‌ها تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اصفهان در بخش فنی و مهندسی، علی قربانپور از گروه مهندسی مکانیک، در بخش علوم انسانی محسن شاطریان از گروه جغرافیا و در بخش هنر احمد اکبری از گروه هنر دانشگاه کاشان به عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند.

استاندار اصفهان در الواح جداگانه‌ای خطاب به این پژوهشگران برتر افزوده است: اینک به پاس این تلاش پیگیر و اثر بخشی در پیشبرد مرز‌های دانش جهانی و توسعه علمی و فناورانه ایران عزیز، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده‌ی استان اصفهان مراتب قدردانی خود را از جنابعالی به عنوان پژوهشگر برگزیده استان در سال ۹۷ ابراز می‌نمایم.  
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۸۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم